۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شالیکوبی ها از برنج پر است/ سردی بازار
در گفتگو با بازار؛

شالیکوبی ها از برنج پر است/ سردی بازار

ساری- قربانی، معاون برنامه ریزی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که بازار خرید و فروش برنج رصد می شود، گفت: هم اکنون شالیکوبی ها از برنج پر است.

محمد قربانی در حاشیه جلسه شورای کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که شالیکوبی ها پر از برنج است، افزود: فرآیند خرید در بازار برنج رصد می شود.

وی با اظهار اینکه دولت به بازار برنج ورود می کند و از این طریق برندهای بزرگ هم وارد می شوند، خواستار ورود تشکل های کشاورزی در حوزه واردات و صادرات شد.

وی با اشاره به طرح زهکشی اراضی کشاورزی از تامین منابع مالی در قالب فاینانس خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیان برای اجرای این طرح وارد عمل شده است.

حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به رکود و سردی بازار برنج اظهار داشت: این ناشی از آن است که به خوبی در سال های قبل بازارهای صادراتی شناسایی نشده است.

وی همچنین با اظهار این که بازار داخل توان عرضه تولیدات بالای باغی را ندارد، گفت: باید برای صادرات محصولات کشاورزی و باغی برنامه ریزی کنیم.

وی همچنین از ذخیره سازی ۱۰ هزار تن گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: در زمینه گوشت مرغ و قیمت جوجه وضعیت نگران کننده نیست.

کد خبر: ۱۷۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha