۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار ۸ سال معطل مانده است | تهاتر علوفه و دام زنده از سوی دولت
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار ۸ سال معطل مانده است | تهاتر علوفه و دام زنده از سوی دولت

گرمسار- مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه سیلوی گندم ۱۰۰ هزار تنی این شهرستان هشت سال نیمه‌کاره رها شده است، گفت: با دستور وزیر جهاد کشاورزی این طرح بالاخره به سرانجام می‌رسد.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندم گرمسار بزرگترین سیلوی شرق کشور، هشت سال معطل مانده است، تاکید کرد: در سفر هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی به گرمسار، مراحل ساخت این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی ضمن گلایه از حدود هشت سال معطل ماندن تکمیل سیلوی گرمسار بر افزایش سرعت تکمیل و افتتاح آن تا پایان سال جاری تاکید کرد و افزود: این سیلو تا پایان سال ساخته می‌شود چرا که همه مراحل آن انجام شده و اندک کارهای آن باقی مانده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به گلایه دامداران از خرید تضمینی بیان کرد: گفت: یکی از دغدغه‌های مهمی که دامداران دارند، خرید تضمینی دام، مانند آنچه در گندم وجود دارد، است که در سفر وزیر جهاد سعی شد این موضوعات منتقل شود.

مطهری افزود: با دستور وزیر مقرر شد خرید دام از دامداران و تهاتر آن با نهاده‌های دامی طی هفته آینده از شهرستان های گرمسار و آرادان و دیگر نقاط استان سمنان آغاز و به مرور در کل کشور انجام شود که می‌تواند راهکار خوبی باشد.

کد خبر: ۱۷۵٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha