۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
۴ هزار و ۷۳۰ وسیله نقلیه از مرز مهران به عراق اعزام شد
مدیرکل گمرکات ایلام:

۴ هزار و ۷۳۰ وسیله نقلیه از مرز مهران به عراق اعزام شد

ایلام- غلامی، مدیرکل گمرکات ایلام گفت: طی ایام اربعین ۴ هزار و ۷۳۰ دستگاه وسیله نقلیه از مرز مهران به عراق اعزام شده است.

روح الله غلامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: گمرک هم پای با تمام سازمان هایی که در بحث اربعین خدمات رسانی می کنند، به عنوان یک سازمان در کنار آنها است.

وی افزود: مهمترین کار گمرک در مرز بحث اعزام کامیون های حامل مواکب است که به عراق برای پذیرایی از زوار ایرانی و عراقی هدایت می شوند.

وی ادامه داد: حدود ۴ هزار و ۷۳۰ دستگاه وسیله نقلیه به عراق اعزام شده که حدود ۴ هزار و ۲۱۲ دستگاه از این تعداد کامیون و تریلر حامل تجهیزات مواکب و مواد غذایی بوده است.

مدیرکل گمرکات ایلام بیان داشت: همچنین یک لاین ویژه در بحث خروج کامیون های حامل مواد فاسد شدنی و دارویی در مرز مهران تعریف شده است.

غلامی افزود: حدود یک میلیون و ۹۸۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند که گمرک با در اختیار داشتن ۱۰ دستگاه ایکس ری چمدانی و یک دستگاه ایکس ری کامیونی این کنترل ها را انجام می دهد.

وی گفت: همچنین ۳ گیت اضطراری بزرگ داریم که در رفت و آمدهای شلوغ استفاده می شود و معمولا در ایام پیک شلوغی این ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha