۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
تایید صلاحیت ۶ شرکت حمل و نقل مسافر برای ساماندهی سرویس مدارس در همدان
مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان اعلام کرد:

تایید صلاحیت ۶ شرکت حمل و نقل مسافر برای ساماندهی سرویس مدارس در همدان

همدان - حضرتی، مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان گفت: شش شرکت صلاحیت دار حمل و نقل مسافر برای ساماندهی سرویس مدارس به آموزش و پرورش معرفی شده اند و ثبت نام آغاز شده است.

محمود حضرتی در گفتگو با خبرنگار باززار عنوان کرد: جلسات مقدماتی با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری، فرمانداری و استانداری برای برنامه ریزی راه اندازی سرویس مدارس برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه به شش شرکت حمل و نقل مسافر که دارای صلاحیت حمل و نقل هستند فراخوان داده ایم، افزود: متقاضیانی که درخواست سرویس مدارس دارند باید برای ثبت نام به سامانه سپند مراجعه کنند ضمن اینکه شش شرکت صلاحیت دار به آموزش و پرورش معرفی شده اند و ثبت نام شرکت ها آغاز شده است.

حضرتی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مدیران مدارس برای ثبت نام سرویس مدارس به سامانه مراجعه کنند، عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند نیازهای خود را در سامانه اعلام کنند و مدیران مدارس می توانند اسامی خودروهایی که قبلاً در مدارس ساماندهی شده اند را به شرکت‌ها معرفی کنند تا در همان مدارس خدمات ارایه دهند.

مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان با بیان اینکه برچسب نرخنامه توسط قانونگذار مصوب و به شرکت ها ابلاغ شده است، افزود: خودروها حتما باید دارای شرایطی نظیر معاینه فنی، عدم سوء پیشینه، بیمه نامه الحاقی حمل و نقل عمومی ذکر شده باشند.

وی ضمن اشاره به هماهنگی و مشارکت مدیریت شهری و پلیس راهور افزود: ۱۲ اکیپ نظارتی توسط بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر برای نظارت بر سرویسهای مدارس در نظر گرفته شده و خودروهای فاقد برچسب توسط پلیس متوقف و اعمال جریمه می شوند.

حضرتی با اشاره به ارسال پیامک به رانندگان برای ثبت نام در شرکت های حمل و نقل عنوان داشت: شش شرکت ۱۸۲۸، ۱۸۳۳، ۱۸۱۷، ۱۸۱۰، ۱۸۲۱ و جهان نمای شلمچه جزو شرکت‌های صلاحیت دار هستند.

مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان ضمن اشاره به اینکه مبلغ ها بر حسب کیلومتر و رفت و برگشت محاسبه می شود، گفت: مسیرهای از ۱ تا ۳ کیلومتر، ۳ تا ۶ کیلومتر، ۶ تا ۱۲ کیلومتر، ۱۲ کیلومتر بالا تعریف شده است و با افزایش مسیر بر مبلغ افزوده می‌شود.

محمود حضرتی ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری اولیا در روزهای آغازین بازگشایی مدارس و عدم ایجاد ترافیک اظهار داشت: با ثبت نام در سامانه سپند و ساماندهی سرویس های مدارس شاهد کاهش ترافیک، تک سرنشینی خواهیم بود.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha