۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
آشنایی با کلاس های آموزش طلا سازی در تهران

آشنایی با کلاس های آموزش طلا سازی در تهران

طلا یکی از با ارزش ترین و گران بها ترین فلزات است که با توجه به اینکه روز به روز این حوزه رونق بیشتری می گیرد، بر شمار طرفداران آن نیز افزوده می شود.

به گزارش بازار، ‌ آیا درباره رشته جذاب و پرطرفدار طلا سازی اطلاعاتی دارید؟ راجع به میزان درآمد این رشته چقدر می دانید؟ طلا یکی از با ارزش ترین و گران بها ترین فلزات است که با توجه به اینکه روز به روز این حوزه رونق بیشتری می گیرد، بر شمار طرفداران آن نیز افزوده می شود. طلا سازی و جواهر سازی یکی از بهترین و پردرآمدترین شغل ها در دنیاست که تنها از طریق آموزش و گذراندن دوره های آن می توانید به این حرفه بین المللی پر رونق متصل شوید.
در صورتی که شما نیز قصد دارید عضو این رشته جذاب شوید و درآمد بالایی داشته باشید، لازم است بدانید که با شرکت در دوره های آموزشی طلا سازی آموزشگاه طلافنون می توانید یکی از برجسته ترین و حرفه ای ترین کسانی باشید که در رشته طلا سازی فعالیت دارند و با کم ترین هزینه می توانید بیشترین سود و درآمد را از آن خود نمایید.

آموزشگاه طلا سازی طلافنون از بهترین و حرفه ای ترین آموزشگاه ها در تهران است که با داشتن سابقه کاری بیش از۴۶ سال حضور و فعالیت توانسته عنوان بهترین آموزشگاه طلا و جواهر سازی را کسب نماید. آموزشگاه طلافنون با بهره مندی از اساتید مجرب و حرفه ای و هم چنین با تعداد شعبی که در سراسر ایران دارد، ۱۱ شعبه فعال، اعتماد کاربران و هنرجویان را جلب نموده و در پایان هر دوره شرایطی را برای هنرجویان فراهم می نماید تا وارد بازار کار شوند و از آن ها حمایت ویژه می نماید.
مجموعه طلا سازی طلافنون کلاس ها، دوره ها و ورکشاپ هایی را در طول سال برگذار می نماید تا هنرجویان بتوانند نقاط ضعف خود را تبدیل به نقاط قوت کنند. این دوره ها عبارتند از آموزش طراحی دستی طلا و جواهر، آموزش مخراج کاری، آموزش قلم زنی، آموزش نرم افزار ماتریکس، آموزش گوهر شناسی، آموزش نرم افزار زیبراش، آموزش آبکاری، آموزش مینا کاری، آموزش فروشندگی و...

آموزشگاه طلافنون چندین مدرک به هنرجویان ارائه می دهد که قابل ترجمه نیز می باشند در نتیجه در خارج از کشور نیز می توانند در این رشته مشغول به کار شوند. این مدارک عبارتند از مدرک فنی حرفه ای طلا سازی، مدرک آموزشگاه طلافنون و مدارک دوره ها و ...

آموزش طلا سازی و جواهر سازی در تهران

در تهران مراکز و آموزشگاه های بسیاری وجود دارد که به آموزش طلا سازی و جواهر سازی مبادرت می کنند. لازم است برای انتخاب آموزشگاه به نکات و مواردی توجه نمود تا بتوان نتیجه رضایت بخش تری را کسب نمود.

آموزشگاه طلا سازی طلافنون نکات متفاوت و وجوه متمایزی از دیگر آموزشگاه های طلا سازی دارد که سبب شده تا بتواند سرشناس باشد و اعتماد بسیار زیادی را جلب نماید. مواردی از قبیل

  • برخورداری از بهترین و مجرب ترین اساتید
  • برگذاری دوره ها با کم ترین هزینه
  • ارائه مدرک بین المللی طلا سازی
  • برگذاری کلاس ها به صورت آنلاین و حضوری

هزینه دوره های آموزش طلا سازی و جواهر سازی

آموزشگاه طلا سازی طلافنون با برگذاری بهترین دوره ها و کارآزموده ترین اساتید، به نسبت دیگر آموزشگاه ها، کمترین هزینه را دریافت می نماید. هدف این آموزشگاه این است که دوره های طلا و جواهرسازی برای افراد علاقه مند به این حوزه با بهترین شرایط فراهم شود و وارد بازار کار شوند.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق راجع به هزینه کلاس ها می توانید از طریق شماره های مربوطه با آموزشگاه در ارتباط باشید.

آموزشگاه طلا سازی طلافنون چه دوره هایی را برگذار می کند؟

  • آموزش طراحی طلا و جواهر
  • به صورت دستی
  • آموزش نرم افزار ماتریکس
  • آموزش نرم افزار زیبراش
  • آموزش قلم زنی
  • آموزش گوهر شناسی
  • دوره طلا سازی
  • دوره جواهر سازی
  • آموزش آبکاری
  • آموزش گوهر تراشی
  • آموزش مخراج کاری
  • آموزش ریخته گری
  • آموزش فروشندگی حرفه ای
  • آموزش ملیله سازی

آیا گواهی حضور معتبر به شرکت کنندگان دوره های طلا سازی و جواهر سازی داده می شود؟

هم اکنون یکی از اصلی ترین مدارکی که اتحادیه های طلا و جواهر شهرها و اداره استاندارد برای صدور پروانه کسب طلا فروشی و پروانه تولید کارگاه طلا سازی و اخذ مجوز استاندارد یا طی مصنوعات طلا از درخواست کنندگان می خواهند، گواهی نامه های فنی و حرفه ای می باشد.

هنرجویان می توانند با شرکت در دوره های آموزشی مراکز آموزشی طلافنون ایران و پس از قبولی در آزمون های تعیین صلاحیت این مدارک معتبر بین المللی را کسب نموده و به عنوان قوی ترین گواهی فنی در سطح دنیا که مورد تایید تمام کشورهای عضو سازمان جهانی کار هست مشغول به کار شده و هم چنین از مزایای خوب، پوشش های بیمه ای، اخذ تسهیلات مدارک فنی و حرفه ای برخوردار شوند.

بازار کار دوره جواهر سازی

تصویر مربوط به بهترین آموزشگاه طلا سازی در تهران کجا است؟

با توجه به تقاضایی که برای جواهرات وجود دارد، جواهر سازی صنعت پر رقابتی است و بازار کار خیلی خوبی دارد. در این رشته یکی از موارد موفقیت فرد به میزان خلاقیت و نوآوری او وابسته است. علاوه بر ذوق و علاقه به خلاقیت و مهارت نیز نیاز دارد. هم چنین لازم است توانایی بازاریابی به منظور معرفی محصول خود را نیز کسب نماید تا بتواند برند شخصی خود را به فروش برساند.

به منظور ارتقای شغلی می توان در رشته طراحی جواهرات نیز مهارت های لازم را کسب نمود تا از این طریق بتوان در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهرات بازار کار و شرایط ایده ال تری را برای خود فراهم نمود.

آیا پس از گذراندن دوره طلا و جواهر سازی امکان ورود به بازار کار فراهم می شود؟

دوره طلا و جواهر سازی و دیگر دوره هایی که در آموزشگاه طلا سازی طلافنون برگذار می گردد، ویژه بازار کار طراحی شده است. در تمامی دوره ها تلاش اساتید و آموزشگاه بر این اساس است که نکات مربوط به بازاریابی و فروشندگی محصول به هنرجو ارائه شود تا بتواند پس از گذراندن دوره ها وارد عرصه بازار کار شود و کسب درآمد نماید.

فرق طلا و جواهر

طلا به زیورآلاتی گفته می‌شود که برای ساخت آن‌ها از فلز طلا استفاده شده و کل محصول بر پایه‌ی طلا ساخته شده است. اما جواهر به زیورآلاتی گفته می‌شود که در ساخت و تهیه‌ی آن‌ها سنگ های قیمتی یا نیمه ‌قیمتی به ‌کار رفته باشد و معمولاً بدنه‌ی جواهر نیز از طلا ساخته می‌شود. بنابراین در جواهرات ارزش جواهر به سنگ آن است و وزن سنگ اهمیت دارد و محاسبه می شود.

شغل طلا سازی

شغل طلا و جواهر سازی به معنای طراحی و ساخت زیورآلات و جواهرات با ارزش با طلا، پلاتین، نقره و ... است. طلاساز با ذوب کردن فلزات باارزش و گرانبهایی مثل طلا و قالب گیری آنها شکل، طرح و فرم های گوناگونی برای آنها ایجاد می کند.

معرفی بهترین آموزشگاه طلا و جواهر سازی در تهران

مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی

در صورتی که تصمیم گرفته اید وارد این حوزه جذاب، پردرآمد و متفاوت شوید، به شما توصیه می نماییم به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده آل، لازم است در انتخاب آموزشگاه دقت بیشتری داشته باشید. چرا که با انتخاب درست مرکز آموزشی شما سریع تر به مقصد خواهید رسید.

آموزشگاه طلا و جواهر سازی طلافنون با شرایط فوق العاده ای که برای هنرجویان فراهم می نماید، از قبیل مدرک معتبری که ارائه می دهد، اساتید با تجربه ای که برای آموزش تعیین می نماید و دوره ها و ورکشاپ هایی که برگذار می نماید، سبب می شود که عنوان بهترین و معتبر ترین آموزشگاه در سطح کشور را کسب نماید.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha