۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
ایجاد بزرگ‌ترین شهرک فناوری کشور در استان اصفهان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان خبر داد؛

ایجاد بزرگ‌ترین شهرک فناوری کشور در استان اصفهان

اصفهان - سواری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از ایجاد بزرگترین شهرک فناوری کشور در این استان خبر داد.

رسول سواری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به شعار امسال و تاکید آن بر شرکت های فناورانه و دانش بنیان اظهار داشت: ما هم در شرکت شهرک های صنعتی آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با این شرکتها داریم.

وی با بیان اینکه بزرگترین شهرک فناوری کشور در استان اصفهان ایجاد شده است، ابراز داشت: این شهرک بیش از ۶۰۰ هکتار مساحت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این شهرک ساختمانی با زیربنای بیش از ۱۰ هزار متر مربع ایجاد شده است، ابراز داشت: ۵۰ دفتر کار نیز برای استقرار شرکت های دانش بنیان در این ساختمان تعبیه شده است.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری گفت: تاکنون ۱۲ هزار قرارداد واگذاری زمین با واحدهای صنعتی منعقد شده است که از این میان حدود ۶ هزار و ۵۰۰ شرکت با بهره برداری از مجتمع خود در حال فعالیت هستند.

ایجاد بیش از ۱۴۰ هزار اشتغال

سواری با اشاره به اینکه این شرکت ها توانسته اند بیش از ۱۴۰ هزار اشتغال ایجاد کنند، افزود: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان اصفهان تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه از حضور واحدهای صنعتی فعال در حوزه دانش بنیان حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه ۶۰۰ پلاک از زمین های شهرک های برخوردار خارج از تشریفات برای حضور و فعالیت شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال هم ساخت ۵۰ واحد کارگاهی برای شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک فناوری را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار داشت: این اقدام با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام و تا پایان سال آینده این واحدها در اختیار واحدهای فناور و دانش بنیان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۷۵٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha