۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
نقش محوری نظام صنفی کشاورزی در تحقق اهداف این بخش
وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد

نقش محوری نظام صنفی کشاورزی در تحقق اهداف این بخش

ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، نظام صنفی کشاورزی را بازوی قدرتمند وزارت جهاد در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های تحولی کشاورزی ایران دانست.

به گزارش بازار، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست ماهانه با هیات رئیسه نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی بر اهمیت نقش نظام صنفی کشاورزی در سیاستگذاری‌های این بخش تاکید کرد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: معتقدیم تمام تصمیمات بخش کشاورزی باید با هماهنگی و مشارکت نظام صنفی کشاورزی و سایر تشکل‌ها گرفته شود.

ساداتی‌نژاد در این دیدار همچنین بر استفاده از ظرفیت نظام صنفی کشاورزی در نظارت و بازرسی کالاهای اساسی و صدور برخی مجوزهای کسب و کار کشاورزی و حمایت‌های زیرساختی و تسهیلاتی از این تشکل تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظام صنفی بخش کشاورزی باید در زمینه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نقش موثری داشته باشد، گفت: نظام صنفی باید در زمینه عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی، قیمت‌گذاری محصولات در میادین فروش و مدیریت زنجیره ارزش بخش کشاورزی نقش‌آفرینی کند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: وزارت جهادکشاورزی با تمام توان در مسیر تقویت و حمایت از نظام صنفی کشاورزی و سایر تشکل‌ها در حال حرکت است.

کد خبر: ۱۷۵٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha