۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
درآمد شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با مصارف یکسان نیست
رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گلستان:

درآمد شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با مصارف یکسان نیست

گرگان - بهرامی، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه در این یک دهه کمترین بودجه‌ای به حوزه صنعت و به‌صورت خاص شهرک‌های صنعتی اختصاص‌یافته، گفت: در حال حاضر منابع با مصارف یکسان نیست.

رمضان بهرامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: زمین‌ شهرک‌های صنعتی گلستان با قیمتی بسیار پایین در حال واگذاری است درحالی‌که پنج درصد سرمایه‌گذاری بر روی زمین است.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گلستان، ادامه داد: زمین‌هایی که شرکت شهرک‌های استان، به سرمایه‌گذاران واگذار می‌کند به بیش از دو درصد نمی‌رسد.

وی اضافه کرد: تا زمانی که با این قیمت‌، شرکت شهرک‌ها زمین واگذار کند، نمی‌توان برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی و هزینه‌های ناشی از آن برنامه‌ریزی کرد.

بهرامی با بیان اینکه در این یک دهه کمترین بودجه‌ای به حوزه صنعت و به‌صورت خاص شهرک‌های صنعتی اختصاص‌یافته، گفت: در حال حاضر منابع با مصارف یکسان نیست.

وی از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی با شرکت شهرک‌های استان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه بعضی دستگاه‌های اجرایی علی‌رغم تصویب قانون، در روند نسبت به تسهیل فرایند اداری برای فعالان اقتصادی بی‌توجه هستند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: در حال حاضر شرکت توزیع برق استان به‌خوبی وظیفه خود را در مقابل شهرک صنعتی آق‌قلا انجام نمی‌دهد.

وی ضمن یادآوری این نکته که در حال حاضر با شرکت گاز استان مشکلی نداریم، افزود: ولی در آینده احتمال اینکه با این دستگاه هم به مشکل بر بخوریم، زیاد است.

بهرامی از خدمات ضعیف در خصوص آنت دهی تلفن همراه در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: اینترنت برخی از شهرک‌های صنعتی بسیار ضعیف است.

و در خاتمه یادآور شد: اگر ما نگاهی به شهرک صنعتی آق‌قلا، گرگان یک و دو بیندازیم، متوجه مشکلات زیرساختی این شهرک‌ها خواهیم شد درصورتی‌که مطابق قانون، این زیر ساخت‌

باید در شهرک محیا شود که تاکنون به آن عمل نشده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha