۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
خروج ۴۵ واحد تولیدی استان بوشهر از رکود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

خروج ۴۵ واحد تولیدی استان بوشهر از رکود

بوشهر- باستین معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از خروج ۴۵ واحد تولیدی استان بوشهر از رکود در سال جاری خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به لزوم ایجاد مشاغل جدید و تثبیت اشتغال در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات و تامین سرمایه در گردش واحدهای راکد و نیمه راکد از اولویت‌های استان بوشهر است که در نیمه نخست امسال گام‌های ارزشمندی برداشته‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بدهی‌های معوق بانکی و معوقات تامین اجتماعی و مالیاتی و همچنین درخواست استمهال بدهی‌ها از مهم‌ترین مطالبات واحدهای تولیدی است.

باستین از خروج ۴۵ واحد تولیدی استان از رکود خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از این واحدها پرداخت شده و در نیمه دوم امسال نیز این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حوزه آبزی پروری و اقتصاد دریامحور در سال جاری زیرساخت های ارزشمندی آماده شده که تا پایان سال نتیجه خواهد داد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر یادآور شد: طرح‌های پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو در کمترین زمان ممکن، سرمایه گذاری انجام شده را برگشت می‌دهند و برای توسعه این طرح‌ها، اقدامات خوبی در مناطق ساحلی استان بوشهر صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۷۵٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha