۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
عرضه دلار تتر بر روی شبکه بلاکچین NEAR
تحول جدید در لاکچین NEAR:

عرضه دلار تتر بر روی شبکه بلاکچین NEAR

شبکه بلاکچین نییِر پروتکل با رمزارز بومی NEAR از گنجاندن دلار تتر در این شبکه خبر داده و اعلام کرد که تتر بخشی ضروری اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) این شبکه خواهد بود.

به گزارش بازار، شبکه بلاکچین نییِر پروتکل با رمزارز بومی NEAR از گنجاندن دلار تتر در این شبکه خبر داده و اعلام کرد که تتر بخشی ضروری اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) این شبکه خواهد بود.

دلار تتر یا همان USDT با ارزش بازار ۱۵۳ میلیارد دلاری خود، با ارزش ترین استیبل کوین بازار رمزارزها محسوب می شود. همچنین، از نظر ارزش بازار، USDT رتبه سوم را در بین تمام دارایی های دیجیتال در اختیار دارد.

شبکه نییر (Near Network) یک بلاک چین لایه یک است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیرمتمرکز (dApps) روی روی این بلاکچین بسازند. در حال حاضر حدود ۷۰۰ پروژه مختلف در این شبکه در دست توسعه هستند.

از سوی دیگر، وضعیت تتر به عنوان یک استیبل کوین با بزرگترین پایگاه کاربر در جهان نیز با ادغام USDT در شبکه NEAR تقویت شده است. با این حساب، دلار تتر اکنون در مجموع، بر روی ۱۲ بلاک چین در دسترس است.

دیگر بلاک چین‌های موجود در این لیست عبارتند از ترون، اتریوم، کوساما، پلی گان، اومنی، استاندارد لجر پروتکل، ایاس، آلگوراند، Solana، تزوس و لیکوئید نتوورک.

تتر همچنین پیشنهادات استیبل کوین خود را برای پشتیبانی از ارزهای فیات اضافی گسترش داده است. اخیراً، این شرکت یک استیبل کوین متصل به ارز پزو مکزیک و همچنین یک ارز دیجیتال با پشتیبانی پوند بریتانیا معرفی کرده است.

در حال حاضر، ترون و اتریوم بخش عمده ای از تتر در گردش بازار را در اختیار دارند. بیش از ۹۶٪ از کل تتر USDT صادر شده در این دو شبکه توزیع شده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha