۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
بازی خودسرانه اشخاص حقوقی در بورس ادامه دارد| مردم آخرین سرمایه شان در بورس را هم جارو کردند
نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با بازار:

بازی خودسرانه اشخاص حقوقی در بورس ادامه دارد| مردم آخرین سرمایه شان در بورس را هم جارو کردند

عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به همان میزان که از بورس نا امید شده اند، همان مقدار سرمایه اندکی که در بورس داشتند را نیز از این بازار خارج می کنند.

علی اصغر عنابستانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود پیرو فعالیت بازار سرمایه گفت: متاسفانه سیاست های که دولت برای حمایت از اشخاص حقیقی و سرمایه های حقیقی در بورس در نظر گرفت تاکنون جواب نداده است.

وی بیان کرد: متاسفانه ما شاهد این هستیم که بی اعتمادی به بورس تقویت می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردمی که ممکن بود تا چند ماه قبل به بازار سرمایه امیدوار باشند تا سرمایه از دست رفته شان در بورس به آنها بازگردد،فعلا کاملا ناامید شده اند و امیدی به اصلاح امور ندارند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد: متاسفانه شاخص بورس و میزان سرمایه مردم در بورس مرتب در حال افت کردن است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مردم به همان میزان که از بورس نا امید شده اند همان مقدار سرمایه اندکی که در بورس داشتند را نیز از این بازار خارج می کنند.

وی بیان کرد: خروج پول حقیقی از بازار بورس به شدت برای ساختار بورس و نظام اقتصادی کشور خطرناک است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: دولت باید طرح های پشتیبانی خود از بازار سرمایه اعم از تقویت صندوق حمایت از بورس را مد نظر قرار دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت باید کنترل بیشتری بر بازی اشخاص حقوقی در بازار سرمایه داشته باشد؛ متاسفانه اشخاص حقوقی در بازار سرمایه هنوز هم کنترل نمی شوند و هنوز هم هر کاری دوست دارند در بورس انجام می دهند، چراکه این اشخاص حقوقی هستند که جریان و حرکت بورس را سامان می دهند و اگر اینها مورد کنترل دولت قرار نگیرند، مشکلات پابرجا خواهد ماند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: هر چند دولت آمد و نوسانات سقف و کف بورس را اضافه کرد ولی بازهم کافی نیست و باید صندوق پشتیبان بورس تقویت شود تا شرایط بورس بهتر رقم بخورد.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha