۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
پرداخت مطالبات سرمایه گذاران تجدید پذیر تا پایان شهریور
مدیر عامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر اعلام کرد

پرداخت مطالبات سرمایه گذاران تجدید پذیر تا پایان شهریور

مدیر عامل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: با همکاری ساتبا و سازمان برنامه و بودجه پیش بینی می‌شود که کل مطالبات بخش خصوصی در بخش تجدید پذیر، تا پایان شهریور ماه سال جاری پرداخت شود.

به گزارش بازار، محمود کمانی افزود: در مرحله اول مناقصه ۴ هزار مگا وات برق تجدید پذیر، سرمایه گذاران استقبال کردند و در حال حاضر مرحله دوم مناقصه در حال برگزاری است که پس از آن، ساخت این ۴ هزار مگا وات نیروگاه خورشیدی، که مجوز شورای اقتصاد را دارد آغاز خواهد شد.

معاون وزیر نیرو ادامه داد: مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهیم پرداخت به موقع مطالبات سرمایه گذاران در حوزه تجدیدپذیر است.

کمانی با بیان اینکه پرداخت مطالبات بخش خصوصی از دو مسیر انجام میشود افزود: شیوه اول از مسیر بندی تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، که هم در مجلس و هم آئین نامه آن از سوی دولت تصویب شده است.

مدیر عامل ساتبا ادامه داد: مسیر دوم در تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است که مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای نیروگاه‌های تجدیدپذیر دیده شده است.

کمانی گفت: وزارت نیرو امیدوار است با همکاری وزارت نفت و شرکت ملی گاز، این رقم پرداخت شود تا بخش عمده مطالبات به حساب سرمایه گذاران واریز گردد.

کد خبر: ۱۷۵٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha