۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
۳۰ گروه متخصص برای اتصال شبکه آبرسانی به همدان اعزام شده است
استاندار همدان:

۳۰ گروه متخصص برای اتصال شبکه آبرسانی به همدان اعزام شده است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه ۳۰ گروه متخصص برای اتصال شبکه آبرسانی به همدان اعزام شده است، گفت: مجوز حفر ۳۰ حلقه چاه برای شرایط پدافندی همدان صادر شده است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در بیستمین جلسه شورای آب استان همدان گفت: با پیگیری‌های وزارت نیرو برای پایداری شبکه آبرسانی همدان، ۳۰ گروه متخصص از سراسر کشور برای اتصال شبکه آبرسانی به این شهر اعزام شده است.

وی با بیان اینکه از ۸۲ حلقه چاه کشاورزی شناسایی شده ۶۶ حلقه وارد شبکه آبرسانی همدان شده که این تعداد تا صبح فردا به ۷۰ حلقه چاه افزایش می‌یابد، افزود: طی دو هفته گذشته در توافق با صاحبان چاه‌های کشاورزی، ظرفیت‌سازی مناسبی ایجاد شد تا بخشی از مشکلات آب همدان برطرف شود.

وی با بیان اینکه از همه کشاورزانی که آب چاه‌های خود را در اختیار مردم همدان قرار داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم و از مجموعه دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان که با کار شبانه‌روزی برای حل مشکلات آب تلاش و شهروندان همدان که با صبر و شکیبایی ما را یاری کردند سپاسگزاریم، عنوان کرد: عملیات اجرایی خط اضطراری گذرگاه(بای‌پس) به پایان رسیده و پنج کیلومتر آن آزمایش شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه حفر چاه‌های پدافندی برای شبکه آبرسانی شهر همدان در نظر گرفته شده و با دستور وزیر نیرو، مجوز حفر ۳۰ حلقه چاه برای شرایط پدافندی، صادر شده تا در زمان ایجاد اختلال در شبکه آبرسانی همدان، مشکلی نداشته باشیم، گفت: عملیات لوله‌گذاری پروژه آبرسانی از خط تالوار به همدان پایان یافته و اکنون مرحله برق‌رسانی، شیرآلات، الکتروپمپ‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

وی با بیان اینکه کارهایی که قرار بود برای طرح آبرسانی به شهر همدان در مدت دو سال انجام شود طی چهار ماه گذشته عملیاتی شده است، افزود: با بهره‌برداری از این اَبَر پروژه، آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha