۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
قیمت مرغ افزایش نخواهد داشت| تولید بیش از ۳۴۰ تن تخم‌مرغ در اصفهان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

قیمت مرغ افزایش نخواهد داشت| تولید بیش از ۳۴۰ تن تخم‌مرغ در اصفهان

اصفهان - ایراندوست،معاون بهبود دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: هرگونه تغییر در قیمت مرغ به عهده ستاد تنظیم بازار کشور است و افزایش قیمت مرغ تا پایان شهریورماه، تنها گمانه زنی شخصی برخی افراد است.

حسین ایراندوست در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و لزوم اصلاح نظام یارانه ها اظهار داشت: بر مبنای این طرح قیمت مصوب گوشت مرغ در استان اصفهان بر مبنای هر کیلو ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه فروش بیشتر از این نرخ خلاف است، ابراز داشت: بازرسان این سازمان با متخلفان برخورد می کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته کشتارگاه های مرغ نیز باید همین قیمت را بر روی پاکت های مرغ درج کنند.

وی البته با اشاره به واردات برخی از انواع مرغ از خارج استان اصفهان تصریح کرد: بر مبنای مصوبه کشوری نرخ مرغ در استان اصفهان همان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و نرخ بالاتر از این که مربوط به مرغ های وارداتی از دیگر استان ها است مورد تایید ما نیست.

ایراندوست با اشاره به افزایش قیمت تمام شده تولید مرغ گوشتی و تخم گذار گفت: قیمت تمام شده مرغ بالاتر از مبالغ اعلامی است چراکه تولیدکنندگان هم اکنون با ارز نیمایی تولید دارند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر در قیمت مرغ به عهده ستاد تنظیم بازار کشور است، خاطرنشان کرد: اینکه برخی می گویند که قیمت مرغ تا آخر شهریور افزایش پیدا می کنند گمانه زنی های شخصی است.

تولید بیش از ۳۴۰ تن تخم مرغ به صورت روزانه در استان اصفهان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان همچنین با اشاره به تولید بیش از ۳۴۰ تن تخم مرغ به صورت روزانه در استان اصفهان تاکید کرد: میزان تولید تخم مرغ در سطح استان اصفهان دو برابر میزان مصرف آن است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تامین مرغ و تخم مرغ در سطح استان هیچ مشکلی نداریم، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با کمک وزارت جهاد کشاورزی مرحله دوم توزیع تسهیلات خرید نهاده برای مرغداری ها و دامپروری ها هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

ایراندوست با اشاره به اینکه نهاده دام و طیور در سطح استان اصفهان به اندازه کافی تامین شده است، گفت: ذخائر بازار پروتئینی در کشور استان و کشور مطلوب است.

کد خبر: ۱۷۴٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha