۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
ادامه افزایش قیمت نقره در بازارهای جهانی| روند قیمت همچنان صعودی است
تحلیل بازار نقره؛

ادامه افزایش قیمت نقره در بازارهای جهانی| روند قیمت همچنان صعودی است

قیمت نقره برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت که ناشی از تمرکز سرمایه گذاران روی داده‌های تورم آتی ایالات متحده و تصمیم فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره بانکی است.

به گزارش بازار، قیمت نقره برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت که ناشی از تمرکز سرمایه گذاران روی داده‌های تورم آتی ایالات متحده و تصمیم فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره بانکی است.

قیمت نقره به بالاترین سطح خود یعنی ۱۹ رسیده که به میزان قابل توجهی بالاتر از پایین ترین قیمت این ماه یعنی ۱۷.۶۰ است. سایر فلزات گرانبها مانند طلا، پلاتین و پالادیوم نیز بهبودی قوی داشته اند.

نقره امسال در بحبوحه ترس از رکود، عملکرد دشواری داشته و به عنوان یک فلز صنعتی، معمولاً در دوره‌ای که اقتصاد در حال شکوفایی است، عملکرد خوبی دارد. در همین راستا، داده های اقتصادی اخیر منتشر شده از سوی اقتصادهای کلیدی جهان مانند چین، ایالات متحده و اروپا نشان می دهد که این اقتصادهای بزرگ در حال مبارزه با افزایش تورم هستند. این امر می تواند بر تقاضای نقره تأثیر بگذارد.

کاتالیزور کلیدی بعدی برای قیمت نقره، داده های تورم آتی ایالات متحده خواهد بود. تحلیلگران انتظار دارند که داده ها حاکی از کاهش تورم مصرف کننده در ماه آگوست باشد که این کاهش احتمالی عمدتا ناشی از کاهش چشمگیر قیمت بنزین در آمریکا است. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که فدرال رزرو حتی در صورت کاهش تورم، لحن جنگ طلبانه خود را حفظ خواهد کرد.



پیش بینی قیمت نقره

ادامه افزایش قیمت نقره در بازارهای جهانی| روند قیمت همچنان صعودی است

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت نقره طی چند روز گذشته بازگشتی قوی را تجربه کرده است. این فلز همچنین توانسته بالاتر از سطح مقاومت مهم خود در ۱۸.۱۷ دلار حرکت کند که کف قیمت ۱۴ جولای محسوب می شود. قیمت نقره همچنین بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه معامله می شود و این در حالیست که هیستوگرام اسیلاتور به رنگ سبز درآمده است.

بنابراین، چشم انداز قیمت نقره در حال حاضر صعودی است و سطح مقاومت کلیدی بعدی روی ۲۰ دلار قرار دارد. سقوط به زیر سطح حمایت ۱۸.۷ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha