۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
رتبه نخست بهزیستی در جذب منابع از محل تبصره ۱۸
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد

رتبه نخست بهزیستی در جذب منابع از محل تبصره ۱۸

رئیس سازمان بهزیستی گفت: حمایت وزارت اقتصاد، دولت و مجلس موجب شد تا سازمان بهزیستی از محل تبصره ۱۸ رتبه نخست را در جذب منابع داشته باشد.

به گزارش بازار، علی محمد قادری در مراسم بهره‌برداری از ۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی ۵۴ ماموریت با ۱۷۰ عنوان دارد و جزو فعال‌ترین دستگاه‌های کشور است و این وظایف شمول حاکمیتی است و نمی‌توان این مأموریت‌ها را واگذار کرد و جامعه هدف آن افراد دارای معلولیت هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار دانشجو در خانواده بهزیستی در حال تحصیل هستند گفت: ۳۰ نفر از جامعه هدف در بهزیستی رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کردند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به قانون حمایت از افراد دارای معلولیت گفت: زیرساخت‌های بهداشتی، حمل و نقل و خدمات درمانی موضوعات مطرح در این بخش است که برخی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند و به آن توجه ندارند، اما در مقابل برخی از دستگاه‌ها که دولتی هم نیستند و نهاد هستند همانند بنیاد برکت به این مسائل توجه و بخشی از مشکلات نظام بهزیستی کشور را برطرف می‌کنند.

قادری ادامه داد: حمایت وزارت اقتصاد، دولت و مجلس موجب شد تا سازمان بهزیستی از محل تبصره ۱۸ رتبه نخست را در جذب منابع داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک هزار مورد طرح تحولی در سازمان بهزیستی در عمر دولت سیزدهم دیده شده است، افزود: همچنین برای اوقات فراغت افراد معلول باید کار ویژه تعریف کرد.

رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد: حمل و نقل هوشمند در کشور نداریم و بسیاری از مشکلات اساسی و زیرساخت در کشور وجود دارد که باید همه برای رفع آن کمک کنیم و دوره سالمندی و معلولیت را جدا از خود ندانیم.

کد خبر: ۱۷۴٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پیام IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      2 1
      باسلام خدمت رئیس محترم بهزیستی. چرا حق پرستاری محور معلولین شدید قطع شده الان دو ماهه واریز نمیشه بخدا خیلی کمک خرج و هزینه هامون بود خواهشا رسیدگی کنید ممنونم
    • اقدس علی حسینی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      جایگاه معلول بدسرپرست کجاست مشخص کنید من معلول بایه فردمعتاد چیکاربایدکنم که هیچ راهی ندارم
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      باسلام خدمت رییس بهزیستی خواهشا ی فکربه حال اون معلولین ک همسرشون خدمت نرفته بکنیدمن الان۱۱ساله زن ی اقای شدم که خدمت نرفته نه میتونه وامی برداره ونه میتونه سرکاردائم بره توروخدایه کاری بکنیدتشکر
    • ناشناس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      سلام خدمت ریاست محترم سازمان بهزیستی ، خواهشمند است قانون بازنشستگی معلولین را پیگیری کنید اصلاح کنند چون یکی از مشکلات اساسی معلولین است .
    • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      با سلام ، خواهشمند است پیگیر اجرای قانون کاهش ساعت کار معلولین شدید و خیلی شدید در آموزش و پرورش باشید چون به صورت بخشنامه ای و سلیقه ای با این مسئله برخورد می کنند در حالی که کاهش ساعت کار معلولین یک قانون است .
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      حقوق کارمندان بهزیستی بسیار پایین تر از سایر سازمان هاست همه زیر خط فقر هستیم
    • امیر IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      0 0
      ریس سازمان بهزیستی چرا پاداش‌ بازنشستگان ۱۴۰۰راپرداخت نمیکنید ازشما خوبید نداره دستورپرداخت نمی‌دهید خواهشمند است دستور پرداخت اقدام کنید
    • عبدالعظیم نیک نامی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      0 0
      سلام والا ما 6سال تحت بهزستی هستیم غیر ی حقوق چندر غاز دیگه هیچی ندیدیم میریم برای وام میگن برو ضامن بیا از کجا ضامن بیاریم ک شما بخاین وام بدین ی وام 5میلیونی برام نوشتن 5ماه ک هنوز خبری نیست