۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
مشتری‌های لاکچری خرما در دشتستان| خرید ۱۰ هزار تن خرمای کبکاب توسط شهرداری تهران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

مشتری‌های لاکچری خرما در دشتستان| خرید ۱۰ هزار تن خرمای کبکاب توسط شهرداری تهران

بوشهر- بنافی تولیدکننده خرمای دشتستان با اشاره به مشتری‌های لاکچری خرمادر دشتستان از خرید ۱۰ هزار تن خرمای کبکاب توسط سازمان میادین شهرداری تهران خبر داد.

حبیب بنافی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میز خرما در دشتستان برکات فراوانی داشته و با پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با جدیت در حال خرید خرمای کبکاب دشتستان است.

وی با اشاره به توافق خرید ۱۰ هزار تن خرما افزود: تاکنون بخشی از ۱۰ هزار تن خرمای مورد نیاز سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خریداری شده و قراردادهایی برای خرید خرمای کبکاب بین این سازمان با تاجران دشتستانی در حال انعقاد است و احتمال آن می‌رود که میزان خرید میادین میوه و تره بار تهران از ۱۰ هزار تن هم فراتر رود.

این تولیدکننده خرما خاطر نشان کرد: بی‌شک خرید این حجم خرمای دشتستان با قیمت مورد انتظار باغداران، تاثیر بسزایی در بازار خرمای شهرستان خواهد داشت.

وی یادآور شد: با توجه به باز شدن مسیرهای صادراتی برای خرمای دشتستان و حضور فروشندگان بزرگ از مرکز کشور در دشتستان برای خرید خرمای کبکاب، آینده بسیار خوبی برای این محصول پیش‌بینی می‌شود به گونه‌ای که هم نخلداران و فعالان حوزه خرمای شهرستان از این فروش رضایت داشته باشند و هم اینکه تاجران و واسطه‌ها سود مناسبی نصیبشان شود.

بنافی گفت: در این شرایط همه ذی‌نفعان سهم خود را از بازار خرما برمی‌دارند و رضایت‌مندی در همه حلقه‌های زنجیره به هم پیوسته خرما دیده می‌شود که چنین روندی همواره مورد انتظار همه فعالان عرصه خرما بوده است و امید می‌رود در سال‌های آینده نیز تکرار شود.

وی اضافه کرد: پیش از این فروشگاه شهروند نیز با تجار دشتستانی قرارداد خرید خرمای کبکاب منعقد کرده بود که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد و شاهد بهبود وضعیت معیشتی نخلداران باشیم.

کد خبر: ۱۷۴٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha