۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
مشارکت صنعت پتروشیمی در به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی

مشارکت صنعت پتروشیمی در به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی

مطالعه اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان­‌های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با هدف اجرای طرح شهید پناهی در حال تکمیل است.

به گزارش بازار به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، مطالعات اولیه برای به صفر رساندن مدارس سنگی و کانکسی استان‌های هدف با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با هدف اجرای طرح شهید پناهی انجام شده و داده‌های لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه در حال تکمیل است.

علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره این مطالعه اظهار کرد: صنعت پتروشیمی در سنوات گذشته بیش از ۶۵ مدرسه را در نقاط مختلف کشور تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است و هم‌اکنون هشت مدرسه را با اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال در دست تکمیل دارد.

وی افزود: این رویکرد به‌منظور راهبردهای حمایت از آموزش و ایجاد زیرساخت‌های دارای منافع مشترک و با هدف کاهش تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و برقراری عدالت آموزشی با بهبود شاخص‌های آموزش پیگیری می‌شود.

دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، از شرکت‌های پتروشیمی که با رویکرد علمی و بر اساس استانداردها و شاخص‌های متأثر از فعالیت صنعت در محیط پیرامونی و با هدف راهبرد مصوب و مصوبات شورای عالی مسئولیت اجتماعی به تعریف پروژه‌های مسئولیت اجتماعی اهتمام می‌ورزند، قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۷۴٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha