۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
سهامداران دارای سهام ۵۰۰ هزار تومانی یک میلیون تومان سود می‌گیرند
در گفتگو با بازار؛

سهامداران دارای سهام ۵۰۰ هزار تومانی یک میلیون تومان سود می‌گیرند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اشاره به افزایش دوبرابر سود سهام عدالت گفت: سود سهامداران دارای برگه‌های ۵۰۰ هزار تومانی، یک میلیون تومان است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار ارزش برگه‌های سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی را ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت ۳۰ میلیون تومان است.

وی با تاکید بر پرهیز از فروش سهام عدالت اظهار داشت: برخی از مردم که سهامشان را فروختند باید به سازمان بورس و کارگزاری ها مراجعه و وجه فروش را دریافت کنند زیرا از شمول سهام عدالت خارج شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار این که سهامدارانی که هنوز پولشان را دریافت نکردند می توانند با مراجعه به سامانه نسبت به انصراف از فروش اقدام کند، افزود: همچنان تاکید می کنیم که سهامداران از فروش سهام خودداری کنند.

توکلی درباره ارائه تسهیلات در قالب ارائه کارت خرید کالا یادآور شد: متاسفانه برخی از فروشگاه ها در حال سوء استفاده از بازار بزرگ سهام عدالت هستند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی در شرایط دریافت تسهیلات سهام عدالت و خرید کالا از فروشگاه ها افزود: فروشگاه ها نمی توانند به صورت مستقیم نسبت به ارائه تسهیلات اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور بالابودن سود تسهیلات را از جمله مسائل ودغده ها برشمرد و گفت: به دلیل بالابودن سود تسهیلات روی پرداخت تسیهلات در فروشگاه ها حرف داریم و هنوز به نتیجه نرسیدیم.

توکلی با تاکید برپرهیز از فروش سهام عدالت گفت: با ورود جدی مجلس امسال سوددوبرابری را به سهامداران پرداخت خواهیم کرد و افراد دارای برگه های ۵۰۰ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و سهامداران یک میلیون تومانی نیز دو میلیون تومان سود دریافت می کنند.

کد خبر: ۱۷۴٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha