۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
روند قیمت توکن SAND همچنان نزولی است| وضعیت بازار متاورس خوب نیست
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند قیمت توکن SAND همچنان نزولی است| وضعیت بازار متاورس خوب نیست

قیمت سند باکس در ناحیه زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه  در حال حرکت بوده و شاخص MACD نیز به زیر نقطه خنثی حرکت کرده که نشانگر عدم خروج این توکن از وضعیت نزولی است.

به گزارش بازار، قیمت سندباکس طی چند ماه گذشته در روندی نزولی قرار داشته و رشد اکوسیستم آن کاهش یافته است. توکن SAND به پایین ترین سطح ۰.۹۴۸۵ دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از ۲۴ ژوئن به این سو بود. قیمت این رمزارز همچنین نسبت به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۱ حدود ۹۰ درصد کاهش یافته است.

سندباکس یکی از بزرگترین بازیگران صنعت متاورس است. سندباکس در حقیقت یک پلتفرم پیشرو است که در آن، افراد می توانند بازی کنند، زمین مجازی خریداری نمایند و NFT ها را تولید و خرید و فروش کنند. این شرکت همچنین با شرکت های دیگری مانند آدیداس و رنو که دارای نمایندگی در اکوسیستم آن هستند، همکاری دارد.

علیرغم پیشرفت های چشمگیر در محیط متاورس سند باکس، قیمت توکن آن به روند نزولی خود طی چند ماه گذشته ادامه داده که دلیل اصلی آن، افت تقاضا برای بازار متاورس است.

پس از اوج گرفتن در طول همه‌گیری کرونا، صنعت بازی های متاورسی متزلزل شده که دلیل آن، بازگشت کارگران و دانشجویان به محل کار خود و دور شدن از فضای مبادلات رمزارزی و صنایع وابسته به آن مانند متاورس است.

علاوه بر این، حجم معاملات روزانه NFT ها کاهشی چشمگیر داشته است. طبق گزارش CryptoSlam، رشد صنعت NFT در سال جاری کاهش یافته و همچنین، حجم فروش NFT در اکوسیستم سندباکس نیز طی چند ماه گذشته سقوطی چشمگیر را تجربه کرده است.حجم بازار NFTهای سندباکس پس از رسیدن به ۱۵۸ میلیون دلار در ماه نوامبر، در ماه اوت به ۱۲۰ هزار دلار کاهش یافت.

پیش بینی قیمت سندباکس

روند قیمت توکن SAND همچنان نزولی است| وضعیت بازار متاورس خوب نیست

قیمت توکن SAND طی چند هفته گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشت. تلاش این توکن برای بهبود وضعیت خود در ماه آگوست، با مقاومت قوی در نقطه ۱.۶۱۶۸ دلار مواجه شده و از همانجا رد شد.

اکنون قیمت این توکن به ۰.۹۴۸۶ دلار رسیده که پایین ترین سطح قیمت در ۱۱ می محسوب می شود. قیمت همچنین در ناحیه زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه در حال حرکت بوده و شاخص MACD نیز به زیر نقطه خنثی حرکت کرده است.

بنابراین، چشم انداز قیمت سندباکس نزولی بوده و سطح حمایت بعدی روی ۰.۷۳۵۶ دلار قرار دارد. حرکت به محدوده بالای ۰.۹۳۰۰ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۴٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha