۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
اراده دولت در فروش نفت سبب وضع مطلوب امروز شده است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

اراده دولت در فروش نفت سبب وضع مطلوب امروز شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در گذشته یا نفت به فروش نمی‌رسید یا اگر هم به فروش می‌رسید پول آن بلوکه می‌شد و به کشور برنمی‌گشت اما اکنون صادرات بیشتر هم شده است.

به گزارش بازار، سیدمحمد حسینی در سخنانی با بیان اینکه دولت در یک سال گذشته نشان داد که روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دارد، افزود: در دو سال اخیر شاهد بودیم که مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد شده بود و کم‌کاری‌ها، تحریم‌ها و کرونا دست به دست هم داد تا شرایط دشواری برای کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: با این حال دولت سیزدهم از ابتدا کار را با جدیت آغاز کرد و مسائل جاری کشور را سامان داد. دولت نشان داد دغدغه‌اش مردم است و تلاش می‌کند تا مشکلات مردم را برطرف کند. همچنین افزون بر اینکه اداره امور کشور انجام می‌شود، حرکت کارهای عمرانی هم آغاز شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: در زمینه سیاست منطقه‌ای کاری کرده‌ایم که صادراتمان بیشتر شده است، در گذشته یا نفت به فروش نمی‌رسید یا اگر هم به فروش می‌رسید پول آن بلوکه می‌شد و به کشور بازنمی‌گشت، اما عزم و اراده و جدیت دولت سبب شده اکنون کشور در وضع خوبی قرار بگیرد. اگرچه التهاباتی هم داشته‌ایم، اما دولت تلاش کرده و بر این‌ها فائق آمده است.

وی گفت: افزایش قیمت‌ها سبب ایجاد فشار به مردم شد، اما این دوران گذر است و از این شرایط عبور خواهیم کرد، تورمی هم که دولت تحویل گرفت یک تورم بی‌سابقه بود، اکنون اما اراده دولت در فروش نفت سبب وضع مطلوب امروز شده است.

کد خبر: ۱۷۴٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha