۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد | ضرورت اصلاح قیمت مرغ
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد | ضرورت اصلاح قیمت مرغ

گرمسار - نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه بزرگترین سیلوی شرق کشور در گرمسار ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان بتوانیم تا پایان سال جاری این طرح را افتتاح کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، اردشیر مطهری صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری گرمسار با حضور وزیر جهاد کشاورزی و به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار، بزرگترین سیلوی شرق کشور هم اکنون ۹۲ رصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: امید است که با همراهی مسئولان بتوانیم این میزان عملیات اجرایی باقی مانده را هم به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان سال می‌تواند به بهره‌برداری برسد، افزود: سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار به واسطه نزدیکی به تهران می تواند ظرفیت قابل توجهی را در اختیار هر دو استان تهران و سمنان قرار دهد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تعیین تکلیف سیلوی بزرگ‌ گرمسار از مطالبات مردم و کشاورزان شهرستان‌گرمسار است.‌

مطهری با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز در حوزه انتخابیه کم آبی است، ابراز کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای ضرورت دارد و لذا مسئولان باید اختصاص اعتبارات به این حوزه را تسهیل و تسریع کنند.

وی با بیان اینکه گرمسار و آرادان ظرفیت های بزرگ تولیدی در بخش کشاورزی دارند، گفت: نزدیکی به تهران سبب شده تا بهره‌گیری از این ظرفیت ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت داشته باشد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تولیدکنندگان حوزه جهادکشاورزی افزایش هزینه های تولید با گران شدن علوفه و نهاده های دامی است، ابراز کرد: افزایش و اصلاح قیمت مرغ و تخم مرغ به نحوی که جبران کننده میزان هزینه کرد تولیدکنندگان باشد، مورد انتظار است.

کد خبر: ۱۷۴٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha