۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
امکان صدور بیمه‌نامه تکمیلی اربعین در همه شرکت‌های بیمه وجود دارد
رئیس کل بیمه مرکزی:

امکان صدور بیمه‌نامه تکمیلی اربعین در همه شرکت‌های بیمه وجود دارد

بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه اربعین به صورت پایه بوده و زائران در صورت تمایل نسبت به تهیه بیمه نامه تکمیلی که از سوی تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود اقدام کنند.

به گزارش بازار، مجید بهزادپور رئیس کل بانک مرکزی گفت: افزایش نرخ حق بیمه پایه زائرین یکی از اقدامات حمایتی صنعت بیمه در ایام اربعین است و با رایزنی‌های انجام شده، مبلغ حق بیمه زائرین که می‌بایست حداقل دو برابر می‌شد با مبلغ ۱۸ هزار تومان قبلی ارائه شد.

او گفت: زائرین با مراجعه به سامانه سماح قبل از عزیمت به این مراسم می‌توانند بیمه نامه خود را با مبلغ ۱۸ هزار تومان خریداری کنند.

به گفته بهزادپور، این بیمه نامه به صورت پایه بوده، زائرین در صورت تمایل و برای اطمینان خاطر بیشتر نسبت به تهیه بیمه نامه تکمیلی که از سوی تمامی شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود اقدام کنند.

او گفت: سفارت عراق و سازمان حج و زیارت، انتخاب شرکت بیمه را منوط به داشتن شعبه در کشور عراق دانستند و بر همین اساس بیمه سامان به عنوان تنها شرکتی که در آنجا شعبه دارد، برای این مهم انتخاب شد. سایر شرکت‌های بیمه نیز برای صدور بیمه مکمل اربعین آمادگی خود را اعلام کردند.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha