۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
روزانه ۴ میلیون لیتر گازوئیل در استان سمنان توزیع می‌شود
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

روزانه ۴ میلیون لیتر گازوئیل در استان سمنان توزیع می‌شود

شاهرود- عبدلی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به پیک مصرف سوخت به خصوص روزهای پایانی تعطیلات، گفت: روزانه یک لیتر بنزین و چهار میلیون لیترگازوئیل در استان توزیع می شود.

حسین عبدلی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه روزانه یک لیتر بنزین و چهار میلیون لیترگازوئیل در استان سمنان توزیع می‌شود، تصریح کرد: گازوئیل در استان بر اساس سهمیه کامیون‌ها و عملکرد آن ها با ظرفیت ۴میلیون لیتر در روز شارژ می شود.

وی با اعلام اینکه استان سمنان یک میلیون لیتر بنزین در روز استفاده می کند، گفت: با توجه شرایط و امکانات برای ظرفیت بیشتر نیز تا دو میلیون لیتر در روز، توانایی توزیع فرآورده‌های بنزین در استان را داریم که در خدمت مردم و زائران امام رضا(ع) و اربعین قرار گرفته است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از میزان مصرف گازوئیل در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: میزان مصرف گازوئیل با بنزین فرق می‌کند لذا گازوئیل در استان بر اساس سهمیه کامیون ها و عملکرد آن ها با ظرفیت ۴میلیون لیتر در روز شارژ می‌شود.

عبدلی افزایش مصرف پنج درصدی بنزین و افزایش ۱۰درصدی بنزین در کل کشور را طبیعی خواند و اظهار کرد: استان سمنان نیز تقریباً از همین میزان رشد برخودار است.

وی از مردم خواست با بهینه سازی مصرف سوخت به اقتصاد کشور کمک کنند و این سرمایه ملی را ذخیره کنند.

کد خبر: ۱۷۳٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha