۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
معرفی هتل پارسیان آزادی، یک هتل پنج ستاره تهرانی!

معرفی هتل پارسیان آزادی، یک هتل پنج ستاره تهرانی!

اگر به دنبال هتلی خاص و اصیل هستید هتل پارسیان آزادی تهران یک گزینه ایده‌آل است.

به گزارش بازار، اگر به دنبال هتلی خاص و اصیل هستید هتل پارسیان آزادی تهران یک گزینه ایده‌آل است. این هتل جذاب جزو زنجیره هتل ‌های هایت قرار داشته که امروزه به نام هتل آزادی شناخته می‌شود. هتل پنج ستاره پارسیان آزادی یک هتل زیبا بر فراز تهران است. بیایید بیشتر با این هتل ۵ ستاره لوکس آشنا شویم.

آشنایی با هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ های کشور بوده که به تازگی مورد بازسازی و تغییر دکوراسیون قرار گرفته است. این هتل امروزه با ۴۷۵ واحد اقامتی در شهر تهران به ارائه خدمات می‌پردازد. یکی از ویژگی‌های خاص هتل آزادی موقعیت جغرافیایی آن در دامنه رشته کوه‌های البرز است. از همین رو به سالن اجلاس سران و جاذبه‌هایی مانند: سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک و مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما اشراف دارد. هتل آزادی از این رو معروف است که بجز واحدهای اقامتی مدرنش، سالن‌های بزرگ و مجللی برای پذیرایی از میهمانان دارد.

هتل ۵ ستاره آزادی تهران تابه‌حال از میهمانان ویژه‌ای مانند: رئیس جمهور اتریش، رئیس فیفا، رئیس سازمان جهانی جهانگردی، نخست وزیر بنگلادش، نخست وزیر اندونزی و پروفسور سمیعی پذیرایی نموده است. در واقع هدف این هتل مجلل ارائه خدمات پنج ستاره به میهمانانی است که می‌خواهند خدمات ایده‌آل را تجربه کنند. تمام پرسنل هتل آزادی تلاش می‌کنند تا خدماتی درخور میهمانان عزیز ارائه دهند و لبخند رضایت را بر لبانشان بنشانند.

واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران

سوئیت ۲ تخته هتل آزادی تهران

اشاره کردیم که هتل آزادی دارای ۴۷۵ باب اتاق و سوئیت مدرن برای اقامت میهمانان است. تمامی این واحدها دارای امکانات عالی برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران هستند. اگر به رزرو هتل پارسیان آزادی تهران فکر می‌کنید، قبل از اینکار اتاق‌هایش را بشناسید! یکی از پرطرفدارترین اتاق‌های هتل آزادی اتاق دو نفره است. این اتاق‌ها معمولاً با دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ ارائه می‌شوند. همچنین اتاق‌های دونفره مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی، مبل‌های راحتی، آباژور، تلویزیون و میز کار هستند.

یکی دیگر از فضاهای اقامتی هتل آزادی که طرفداران بسیاری هم دارد سوئیت جونیور است. این سوئیت شامل تخت دو نفره کینگ سایز بوده و مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و چشم‌انداز عالی به کوهستان البرز است. سوئیت رویال هتل آزادی هم یکی از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی آن است که دارای آشپزخانه، اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان و چشم‌انداز رو به شهر یا کوه است.

یکی از زیباترین و رویایی‌ترین سوئیت‌های هتل آزادی تهران، سوئیت دوبلکس است. سوئیت دوبلکس، یک سوئیت دو طبقه بوده که در طبقه پایین سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و در طبقه بالا سالن نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اتاق خواب و نمای رو به شهر یا کوه است. این سوئیت‌ها بسیار لاکچری و زیبا هستند و دارای میز ناهارخوری، تلویزیون، آباژور، مبل‌های راحتی، میز و صندلی و چای ساز هستند.

سوئیت پرزیدنتال هتل آزادی تهران نیز یکی از لوکس‌ترین فضاهای اقامتی این هتل است. این سوئیت‌ها دارای دو اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق کار، سالن نشیمن، سالن ناهارخوری به همراه سرویس بهداشتی است. سوئیت پرزیدنتال یک سوئیت فوق‌لاکچری با وسایل بسیار زیبا است. پنجره‌های تمام‌قد این سوئیت اجازه تماشای پایتخت را به شما می‌دهد. یک سوئیت تمام‌عیار برای اقامتی شاهانه.

علاوه بر این‌ها هتل آزادی تهران دارای اتاق ویژه توان‌ خواهان است. این اتاق‌ها دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. همچنین فضای آنها طبق استانداردهای ADA آمریکا ساخته شده و دارای چشم‌انداز زیبا رو به شهر تهران یا کوه‌های البرز است. مساحت این اتاق ۲۷ مترمربع بوده و دارای تلویزیون هوشمند، کمد دیواری، تلفن، چای ساز، میز کار، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، سیستم انتقال پخش صوت، آباژور و جاکفشی است.

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی تهران

استحر هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران دارای چندین سالن پذیرایی مانند رستوران و کافی شاپ است. در این هتل زیبا بوفه صبحانه با منوی سرد و گرم ارائه می‌شود. صبحانه هتل آزادی از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می‌گردد و در رستوران پارسه قرار دارد. در بوفه صبحانه هتل آزادی می‌توانید خوراکی‌هایی مانند: تخم مرغ آبپز، سیب زمینی، هویج، اسفناج، کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی، کتلت گوشت و انواع سوسیس‌های آلمانی، پنیری، حلیم، بادمجان، رولت و ناگت را به همراه شیر کاکائو، نسکافه، چای، شیر گرم، خرما، گوجه فرنگی، خیارشور، کمپوت آلبالو، شیره خرما، گردو، میوه‌های فصل و... را سفارش دهید.

رستوران سرو هتل آزادی هم در فضای باز قرار گرفته و میزبان شما برای سرو انواع کباب‌های ایرانی لذیذ و خوش‌طعم است. این رستوران گنجایش ۷۰ نفر را دارد. رستوران سرو انواع غذاهای باکیفیت را به همراه سالاد و پیش‌غذا ارائه دهد. همچنین این هتل دارای رستوران فست فود و یک رستوران ژاپنی به نام کنزو بوده که انواع غذاهای شرقی را ارائه می‌دهد.

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های هتل آزادی، کلوپ ورزشی آن است. در کلوپ ورزشی این هتل جکوزی، سونا، ماساژ، استخر و سالن بدنسازی وجود دارد. از طرفی این هتل دارای کافی شاپ، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، اتاق سیگار، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، مینی بار، لاندری، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، خودپرداز، پارکینگ و اینترنت رایگان است.

سالن جلسات هتل پارسیان آزادی تهران

علاوه بر این هتل آزادی دارای چندین سالن پذیرایی برای مراسمات ویژه مانند: عقد و عروسی، کنفرانس، سمینار، همایش، جلسه و... است. از جمله این سالن‌ها، سالن زمرد است. سالن زمرد یک سالن L مانند بوده که برای جلسات با ظرفیت پایین ارائه می‌شود. همچنین این سالن برای مراسم عقد بسیار مناسب است. از دیگر سالن‌های هتل آزادی می‌توان به سالن زیبای زرین اشاره کرد. این سالن برای ضیافت‌های شکوهمند شما مناسب بوده و تا ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد. سالن زرین مناسب کنفرانس، همایش و اجلاس بین المللی بوده و دارای سیستم صوتی و تصویری و سرویس بهداشتی است.

سالن‌های برلیان و الماس هم مناسب سمینار و همایش بوده و مساحت آن ۱۴۵ متر است. در این سالن‌ها گفتگوهای رسمی و جلسات مهمی برگزار شده و فضای شیک و مدرنی دارند. سالن ارکیده هتل آزادی هم یک گزینه عالی برای برگزاری مراسم‌های نامزدی و عروسی است. این سالن همچنین برای مهمانی‌های خانوادگی و صبحانه کاری مناسب بوده و تا ۱۰۰ نفر میهمان ظرفیت دارد.

کافی هاوس آسمان یکی دیگر از سالن‌های ویژه و زیبای هتل آزادی است. این سالن با سقف شیشه‌ای، آسمان را به میهمانانش هدیه می‌دهد. یک سالن بسیار زیبا با ظرفیت ۴۴ نفر که مناسب مصرف نوشیدنی و دورهمی‌های کوچک دوستانه و خانوادگی است. لانژ اختصاصی هتل آزادی در طبقه بیست و دوم یکی از بی‌نظیرترین فضاهای وی‌آی‌پی هتل برای جلسات کاری است. این سالن ۷۵ مترمربع فضا داشته و مجهز به سیستم صوتی و تصویری است.

سالن پانیذ یکی دیگر از سالن‌های زیبا با چشم‌انداز فوق‌العاده به شهر تهران است. این سالن زیبا با ۲۶۸ مترمربع فضا مناسب صبحانه‌های کاری، سمینار، جلسه و میهمانی‌ است. البته سالن پانیذ به دلیل مدرن و لوکس بودن بیشتر برای مراسم عروسی مناسب است.

نکته پایانی

برای دیدن قیمت هتل پارسیان آزادی تهران فقط کافی‌ست وارد وب سایت ایران هتل آنلاین (https://www.iranhotelonline.com) شوید و این هتل ۵ ستاره را با تخفیفات ویژه رزرو کنید! علاوه بر این قادر خواهید بود تصاویر هتل لوکس پارسیان آزادی تهران را مشاهده نمایید. همچنین با کمک وب سایت ایران هتل آنلاین قادر خواهید بود هتل ‌های تهران را بررسی نمود و نظرات کاربران در مورد آنها را مطالعه کنید.

کد خبر: ۱۷۳٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha