۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
پرداخت عوارض مالیاتی به شهرداری‌های کردستان ۱۱ درصد رشد یافت
مدیرکل امور مالیاتی کردستان:

پرداخت عوارض مالیاتی به شهرداری‌های کردستان ۱۱ درصد رشد یافت

کردستان- مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: مبلغ کل پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال قبل آن ۱۱ درصد رشد داشته است.

علیرضا الوندی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده طی سال گذشته به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان عوارض مالیات برارزش افزوده پرداخت شده در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۷، ۱۱ درصد رشد داشته است، اضافه کرد: پرداخت این عوارض مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری ها در راستای توسعه و عمران شهرها و روستاها و تحقق عدالت اجتماعی انجام می شود.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان یادآور شد: از کل مبلغ پرداخت شده سهم شهرداری مرکزی سنندج ۳۲۰ میلیارد ریال، سقز بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال ، مریوان بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال ، بانه ۸۶ میلیارد ریال بوده است.

الوندی گفت: شهرداری دهگلان  ۲۳ میلیارد ریال، دیوانداره ۲۸ میلیارد ریال، سروآباد پنج میلیارد ریال، قروه بیش از ۶۳ میلیارد ریال، بیجار ۴۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال، و کامیاران ۶۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از این محل عوارض دریافت کردند.

کد خبر: ۱۷٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha