۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
محدودیت تسهیلاتی یکی از موانع افزایش ظرفیت تولید محصولات کشاورزی در مرکزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مرکزی مطرح کرد:

محدودیت تسهیلاتی یکی از موانع افزایش ظرفیت تولید محصولات کشاورزی در مرکزی

اراک - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مرکزی گفت: محدودیت تسهیلاتی یکی از موانع افزایش ظرفیت تولید محصولات کشاورزی در استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید آنجفی صبح یکشنبه درجلسه کمیته فنی بخش کشاورزی تدوین سند استانی جهش تولید که در سازمان جهاد کشاورزی مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: طی سال جاری در حوزه کشاورزی فرصتی مهیا شده است که با شناسایی و رفع موانع و مشکلات موجود در راستای جهش تولید و افزایش ظرفیت های موجود در سطح استان در حوزه کشاورزی گام برداریم.

وی افزود: در بسیاری از حوزه های کشاورزی، ظرفیت افزایش تولید وجود دارد اما به دلیل محدودیت تسهیلاتی، خلا قانونی، محدودیت ضوابط و مقررات این امر محقق نشده لذا از این رو می طلبد در کمیته فنی کشاورزی در سایه همفکری و هماهنگی با ارائه راه حل و پیشنهادات سندی کاربردی و قابل اجرا را تدوین و ارائه کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان داشت:  سال گذشته با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها در اقتصاد کشور، بخش کشاورزی توانست با رشد هشت درصدی بالاترین نرخ رشد را کسب کند و پیرو این موضوع استان مرکزی سال گذشته در تمامی زیر بخش‌های کشاورزی با افزایش قابل توجه عملکردی مواجه بوده است.

آنجفی گفت: با وجود رشد تولیدات کشاورزی اما میزان سرمایه گذاری متناسب با نیاز بخش کشاورزی نبوده و شاهد کمترین حجم سرمایه گذاری در این حوزه هستیم و به جذب سرمایه گذار نیاز است و باید با در اختیار قرار دادن تسهیلات ارزان قیمت و در نظر گرفتن معافیت‌های ویژه زمینه سرمایه گذاری را در بخش‌های کشاورزی فراهم سازیم.

کد خبر: ۱۷٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha