۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
شمارش معکوس برای بررسی طرح تغییر وضعیت نیروی های شرکتی در مجلس| به زودی طرح نهایی می شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بازار:

شمارش معکوس برای بررسی طرح تغییر وضعیت نیروی های شرکتی در مجلس| به زودی طرح نهایی می شود

اسماعیلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تقریبا دو جلسه نیاز داریم تا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را در کمیسیون اجتماعی مجلس نهایی کنیم.

بازار ؛ گروه ایران: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با تمام کش و قوس ها بین مجلس و دولت نهایتا در مجلس تصویب و کمیسیون اجتماعی بررسی های بیشتر بروی این طرح را آغاز کرد.

این در حالی است که نمایندگان مقداری بررسی این طرح را به دلیل نقطه نظرات دولت و پیشنهاد برای ارائه لایحه، به تعویق انداخته بودند که نهایتا دولت در این بخش لایحه ای ارائه نکرد و نمایندگان طرح خود را به صحن علنی مجلس ارائه کردند.

عباس گودرزی، رئیس کمیته بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس درباره ماهیت این طرح به خبرنگار پارلمانی بازار گفت: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای کارکنان شرکتی در نظر گرفته شده است و به واسطه آن کارکنان شرکتی تبدیل وضعیت خواهند شد.

با این حال ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس بیان کرد: کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس به تصویب رسید و رای بالایی را نیز کسب کرد.

وی تاکید کرد: این طرح در حال حاضر دو شوری شده است در حال بررسی در کمیسیون اجتماعی مجلس است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر بود تا این طرح هفته گذشته در صحن مجلس به اتمام برسد اما به دلیل بررسی طرح اصلاح نظام بانکی، بررسی این طرح در مجلس به تعویق افتاد.

این نماینده مجلس بیان کرد: انشالله این طرح در نخستین جلسه بعد از تعطیلات مجلس در صحن کمیسیون نهایی خواهد شد چراکه این طرح جزء طرح های اولویت دارد کمیسیون محسوب می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر ماده واحده طرح مذکور به تصویب رسیده و تنها تبصره های این طرح باقی مانده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تقریبا دو جلسه نیاز داریم تا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را در کمیسیون اجتماعی نهایی کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: پس از ارائه به صحن علنی نمایندگان ده روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود درباره این طرح را به هیئت رئیسه ارائه دهند.

وی تاکید کرد: این طرح از جمله طرح های اولویت دار بوده و ۱۷۰ امضا برای در اولویت قرار گرفتن آن جمع آوری شده بود.

کد خبر: ۱۷۳٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      به خدا از وعده های سر خرمن خسته شدیم کجا کاری به نفع ملت بود ودولت زود ان طرح را به تصویب رساند تا کی انتظار وظلم در حق شرکتی ها
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      0 0
      رانندگان استیجاری باحقوق 4 میلیونی پارسال کار می‌کنند چرا به داد این رانندگان نمی‌رسید به جای دونفر جوانی خودرا پای دولت دادند
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      سلام حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت و برقراری عدالت امنیت شغلی
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      سلام کارگران و کارمندان سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند طرح ساماندهی را که بیش از دو سال هست صحبتش وجود دارد زودتر تصویب نمایند تا خواسته ملی تحقق یابد قشر مستضعف به حقوقشان برسند و مفسدان دستشان از بیت المال قطع شود