۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
احتمال افزایش قیمت سولانا در بازار| قیمت تا چه سقفی رشد خواهد کرد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت سولانا در بازار| قیمت تا چه سقفی رشد خواهد کرد؟

قیمت سولانا (SOL) فضایی را برای سودآوری گاوها فراهم کرده و می تواند طی روزهای آتی رشد خوبی به همراه داشته باشد.

به گزارش بازار، قیمت سولانا (SOL) فضایی را برای سودآوری گاوها فراهم کرده است. با نگاه به وضعیت فعلی بازار رمزارزها و البته نمودار قیمت سولانا برای این هفته، قیمت توکن SOL همچنان از امکان رشد ۱۶ درصدی برخوردار است.

اقدام قیمت سولانا سرانجام پس از یک دوره طولانی کاهش قیمت، در حال بازگشت به سمت روند صعودی بوده و این موضوع به وضوح در شاخص قدرت نسبی (RSI) منعکس شده است.

شکل گیری این روند بدان معناست که قیمت سولانا می‌تواند تا محدوده نزدیک به ۳۸ دلار یعنی جایی میان پیوت ماهانه و میانگین متحرک ۵۵ روزه که به عنوان سقفی مهم برای صعود عمل می‌کند، افزایش یابد.

احتمال افزایش قیمت سولانا در بازار| قیمت تا چه سقفی رشد خواهد کرد؟

لازم به ذکر است که در صورت علاقمندی به سرمایه گذاری بر روی توکن سولانا، حتما در همین محدوده قیمت و در بازه زمانی کوتاه روی آن حساب کرده و تصور اینکه قیمت رشدی بالا یا ۱۰۰ درصدی خواهد داشت را فعلا از ذهن خود دور نگه دارید.

در خصوص عوامل فاندامنتال منفی تاثیرگذار بر بازار نیز توجه داشته باشید که تنش‌های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین همچنان بالاست و از سوی دیگر، ترکیه با یونان بر سر برخی جزایر در دریای مدیترانه وارد تنش شده و حتی به صورت تلویحی یونان را تهدید به جنگ کرده است.

این مساله به تنش در منطقه یورو می‌افزاید و تنها می‌تواند به معنای استرس و ترس بیشتر در میان سرمایه‌گذاران باشد و آنها را به سمت نقد کردن دارایی های خود و دوری بیشتر از دارایی‌های ریسک پذیر و ارزهای دیجیتال سوق دهد. در صورت افزایش تنش ها در محیط بین الملل، قیمت توکن SOL به طور بالقوه میتواند به سمت ۳۰ دلار و ۲۶ دلار حرکت نماید.

کد خبر: ۱۷۳٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha