۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
شناسایی و جمع آوری ۲ هزار دستگاه ماینر در اردبیل| پیک مصرف را با کمترین خاموشی سپری کردیم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شناسایی و جمع آوری ۲ هزار دستگاه ماینر در اردبیل| پیک مصرف را با کمترین خاموشی سپری کردیم

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: در یک سال اخیر با شناسایی و جمع آوری دو هزار و ۱۴۱ دستگاه ماینر جلوی فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز گرفته شده است.

حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در استان اردبیل هیچ مجوزی برای فعالیت رسمی استخراج رمزارز صادر نشده و ما همچنان نیاز به همراهی مردم در گزارش دهی دقیق در این حوزه داریم.

وی با اشاره به نصب پنج دستگاه اتوبوست برای جلوگیری از افت ولتاژ برق در استان اردبیل خاطرنشان کرد: نصب ۳ هزار دستگاه نیروگاه مقیاس کوچک ۵ کیلوولت در دستور کار است که با همکاری بسیج سازندگی و کمک به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نصب سه هزار دستگاه به ظرفیت ۱۵ مگاوات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل افزود: در این زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای متقاضیان انجام می شود که این تسهیلات با بازپرداخت هشت ساله و خرید تضمینی محصول به صورت ۲۰ ساله توسط توانیر انجام شده و قطعا سودآوری خوبی را نیز به همراه دارد.

قدیمی به گذر از پیک تابستان بدون اعمال خاموشی در واحدهای خانگی و صنعتی اشاره کرد و گفت: پیک روز امسال به ظرفیت ۳۹۸ مگاوات ساعت ۱۷ عصر روز ۲۲ تیرماه به ثبت رسید و پیک شب نیز به ظرفیت ۴۱۴ مگاوات ساعت ۲۲ شب ۲۵ مرداد به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: سعی کردیم تا با مدیریت بهینه مصرف جلوی اعمال خاموشی برای واحدهای صنعتی و تولیدی و حتی ادارات مختلفی که ملزم به رعایت الگوی مصرف بودند گرفته شده و پایداری برق صنایع را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل ادامه داد: در حال حاضر به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان اجناس در انبارهای شرکت دپو شده که عمده آن ۵۰۰ ترانس برق و تیرهای برق تولیدی با استاندارد مناسب است.

قدیمی از خرید سه دستگاه بالابر و دو دستگاه جرثقیل برای نوسازی ناوگان نیرورسانی خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۱۲ میلیارد تومان پروژه نیرورسانی را در استان به بهره برداری رساندیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha