۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
وزیر راه «سیستمی» معاون مسکن را برکنار کرد| «هادی عباسی» جایگزین «محمودزاده»
«بازار» گزارش می دهد

وزیر راه «سیستمی» معاون مسکن را برکنار کرد| «هادی عباسی» جایگزین «محمودزاده»

در حالیکه حدود دو هفته پیش خبرنگار «بازار» از معاون سابق وزیر راه پرسیده بود بحث برکناری شما مدتهاست مطرح است و او گفته بود جابجایی ها در اختیار شخص نیست شب گذشته وزیر راه حکم برکناری او را امضاء کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: حدود دو هفته پیش بود که خبرنگار خبرگزاری «بازار» از محمودزاده معاون سابق وزیر راه و شهرسازی پرسید که مدتهاست که بحث برکناری شما مطرح است آیا این موضوع صحت دارد؟ هر چند محمودزاده این موضوع را رد نکرد اما عنوان کرد که تا زمانی که در این سمت باشد به وظایف خود عمل خواهد کرد.

جا به جا شدن در اختیار شخص نیست و تا لحظه ای که باشم به وظایف خود عمل می کنم و این موضوع و انجام وظایف به شخص مربوط نیست بلکه سیستم کار خود را انجام می دهد

معاون سابق مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که چند ماه است که بحث جا به جایی شما از معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی مطرح است؟ آیا بحث تغییر باعث نشده است که در حوزه کاری شما تعلل و یا تاثیر منفی ایجاد شود؟ ادامه داد: جا به جا شدن در اختیار شخص نیست و تا لحظه ای که باشم به وظایف خود عمل می کنم و این موضوع و انجام وظایف به شخص مربوط نیست بلکه سیستم کار خود را انجام می دهد.

اما به هر سوی شب گذشته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی هادی عباسی را به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نهضت ملی مسکن و معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه منصوب کرد و امروز مراسم معارفه وی در وزارت راه برگزار می‌شود.

هادی عباسی دارای مدرک مهندسی مکانیک طراحی جامدات از دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی ارشد اقتصادی نظری از دانشگاه شهید بهشتی را بوده و هم اکنون نیز دانشجوی دکتری اقتصاد پولی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است.

عباسی سابقه مشاور وزیر مسکن و شهرسازی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ ( دوران وزارت آقای سعیدی‌کیا و آقای نیکزاد) و همچنین سابقه مشاور وزیر راه و شهرسازی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ (دوران وزارت آقای نیکزاد) را در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق وی می‌توان به نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در بانک مسکن از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۲، نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در امور تعاونی های مسکن مهر از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲، نماینده وزیر راه و شهر سازی در ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۲ و عضو شورای سیاست گذاری مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد.

کد خبر: ۱۷۳٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha