۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت فرم مدارس در اصفهان
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اصفهان خبر داد؛

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت فرم مدارس در اصفهان

اصفهان- خطابخش؛ رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان گفت: قیمت فرم مدارس، امسال بین ۳۰ تا ۳۵ درصد در اصفهان افزایش خواهد داشت.

ابراهیم خطابخش در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه قیمت فرم مدارس، امسال بین ۳۰ تا ۳۵ درصد در اصفهان افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: با توجه به نوسانات ارزی و گران شدن پارچه بالتبع قیمت فرم مدارس نیز افزاش بافته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ قیمت پارچه کیلویی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان بود اما امسال این قیمت از ۶۰-۷۰ هزار تومان شروع می شود و حتی به ۸۰ و ۹۰ هزار تومان هم می رسد.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک دوخته اصفهان تصریح کرد: به هر حال تورم باعث شده که قیمت اجناس بالا برود و این موضوع در رابطه با پارچه هم صدق می کند و از سویی دیگر عوامل دیگری از جمله کیفیت دوخت، نخ، دستمزد و قیمت برق و سایر مسائل باعث شده که قیمت فرم مدارس هم همانند دیگر کالاها امسال به شکل افزایشی بالا برود.

وی با تاکید بر اینکه اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک اصفهان نظارت های لازم را در زمینه فرم مدارس دارد، گفت: خانواده ها اطمینان داشته باشند که تذکرهای لازم در زمینه تخلفات پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha