۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
عرضه کلیپ های منحصر به فرد جام جهانی قطر به صورت NFT در بلاکچین الگوراند
فیفا خبر داد؛

عرضه کلیپ های منحصر به فرد جام جهانی قطر به صورت NFT در بلاکچین الگوراند

با نزدیک شدن به ایام برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و شکل گیری رویدادهای مربوط به آن، فیفا با اعلام خبری رسمی از تصمیم خود برای انتشار NFTهای انحصاری این جام بر روی بلاکچین الگوراند خبر داد.

به گزارش بازار، با نزدیک شدن به ایام برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و شکل گیری رویدادهای مربوط به آن، فیفا با اعلام خبری رسمی از تصمیم خود برای انتشار NFTهای انحصاری این جام خبر داد.

بر اساس این گزارش، قرار است کلیپ های ویدئویی مربوط به تصاویر جام جهانی فیفا روی بلاکچین الگوراند که شریک تجاری فیفا در رویداد جام جهانی به حساب می آید، عرضه شده تا برای فروش در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

این در حالیست که بازار توکن های NFT با ریزش بازار ارزهای دیجیتال از ماه می به این سو، با افت ۶۸ درصدی ارزش مواجه شده و همچنان نیز در حالت نزولی به سر می برد. به گفته کارشناسان، با توجه به بازار همیشه داغ جام جهانی فوتبال، امکان بازگشت جانی دوباره به این بازار و همچنین توکن ALGO به عنوان توکن بومی بلاکچین آلگوراند را تا حد زیادی افزایش داده است.

این نخستین جام جهانی تاریخ خواهد بود که با بازار دارایی های دیجیتال و بلاکچین پیوندی عمیق خورده است. علاوه بر آلگو، بسیاری از توکن های هواداری ورزشی به ویژه «چیلیز» نیز علیرغم ماه ها ریزش و قرار گیری در روند نزولی، طی هفته های اخیر توانسته اند جانی دوباره بگیرند.

همچنین با برچیده شدن تدریجی قرنطینه ها و محدودیت های کرونایی برای ورود به ورزشگاه ها، رویدادهای ورزشی به ویژه در اروپا رونق گرفته و بازگشت قدرتمند این توکن ها به بازار بسیار محتمل است.

لذا پیشنهاد می گردد حتما علاوه بر توکن های نامبرده، سایر توکن های هواداری مانند توکن باشگاه هایی چون بارسلونا و پاریس سن ژرمن را تحت نظر داشته باشید.

کد خبر: ۱۷۳٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha