۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
مشکلات پروژه کارخانه آرد کهنوج قابل حل است
مدیرکل صمت جنوب استان کرمان:

مشکلات پروژه کارخانه آرد کهنوج قابل حل است

جیرفت- مدیرکل صمت جنوب استان کرمان گفت: پروژه کارخانه آرد کهنوج در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که قابل حل هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مسلم مروجی فرد در جلسه ذیل کارگروه رفع موانع تولید که با حضور روسای بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و به منظور بررسی مشکل کارخانه آرد کهنوج در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: باید در جهت حمایت تولید داخل و اشتغال زایی در منطقه، مشکلات همه واحدهای تولیدی به صورت جهادی و در چهارچوب قانون رفع شود.

مروجی فرد با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع پیش روی آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است، افزود: رونق تولید و اشتغال زایی جز برنامه های اولویت دار این کارگروه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه پروژه کارخانه آرد کهنوج در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است که قابل حل هستند، بیان داشت: هدف از تشکیل این جلسه، حل مشکلات کارخانه آرد کهنوج و رفع موانع پیش روی این واحد تولیدی است.

مروجی فرد با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دستگاه های مختلف در رفع مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: برای رفع مشکل کارخانه آرد کهنوج با همکاری بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، پیشنهادها و راهکارهایی ارائه شده است که گزارش آن نیز برای استاندار به عنوان رئیس کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان ارسال خواهد شد.

وی از تاثیر کارگروه رفع موانع تولید در رونق تولید و افزایش اشتغال زایی در جنوب کرمان یاد کرد و گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان فقط در یک سال دولت سیزدهم ۴۶ مصوبه داشته که حدود ۹۰ درصد از این مصوبات اجرایی شده اند.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha