۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
بهبود سیستم ناوبری کره ای ها در اروپا
گروه هیوندای روابط خود با شرکت تام تام را توسعه می دهد

بهبود سیستم ناوبری کره ای ها در اروپا

گروه خودروسازی هیوندای برای افزایش پشتیبانی در رابطه با ترافیک و مسیریابی محصولاتش در قاره سبز به دنبال همکاری با شرکت تام تام به عنوان یک شرکت توسعه دهنده تکنولوژی برای بهبود مسیریابی است.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی هیوندای که متشکل از برندهای کیا و جنسیس است، برای افزایش پشتیبانی در رابطه با ترافیک و مسیریابی محصولاتش در قاره سبز یا اروپا، به دنبال همکاری با شرکت تام تام به عنوان یک شرکت توسعه دهنده تکنولوژی برای بهبود مسیریابی است. این شرکت با سابقه ۲۱ ساله در زمینه توسعه ناوبری برای خودروسازان در اروپا سابقه همکاری قابل توجهی ایجاد کرده است.

براساس اعلام گروه خودروسازی هیوندای، جنسیس نخستین خودرویی است که در اواخر تابستان سال جاری به کمک تام تام در اروپا توسعه سیستم ناوبری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد


براساس اعلام گروه خودروسازی هیوندای، جنسیس نخستین خودرویی است که در اواخر تابستان سال جاری به کمک تام تام در اروپا توسعه سیستم ناوبری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.
هایونگ کوون معاون مدیر گروه توسعه اطلاعات و سرگرمی هیوندای، در این خصوص گفته است؛ برای اینکه مالکان و رانندگان محصولات هیوندای و کیا در اروپا راحتی سفر و ایمنی بیشتری داشته باشند به دنبال همکاری با تام تام رفته ایم. این شرکت با در اختیار قرار دادن فناوری مکان یابی قابل اعتماد در نقشه های نمایش داده برای سرنشینان می تواند رانندگی را برای مالکان برند گروه هیوندای هیجان انگیز کند. فناوری کمک رانندگی به بهود اطلاعات ترافیکی و راهنمایی ناوبری کمک شایانی به مالکان گروه خودروسازی هیوندای می کند.

بهبود سیستم ناوبری کره ای ها در اروپا

براساس اعلام شرکت تام تام میلیون ها خودروی هیوندای، کیا و جنسیس در اروپا از سال آینده به طور استاندارد به فناوری مذکور مجهز خواهند شد. تام تام در نظر دارد که پیشرفته ترین سیستم کمکی راننده که برای پیش بینی مسیر حرکتی اطلاعاتی را نمایش می دهد را برای مالکان محصولات گروه هیوندای ارایه دهد


براساس اعلام شرکت تام تام میلیون ها خودروی هیوندای، کیا و جنسیس در اروپا از سال آینده به طور استاندارد به فناوری مذکور مجهز خواهند شد. تام تام در نظر دارد که پیشرفته ترین سیستم کمکی راننده که برای پیش بینی مسیر حرکتی اطلاعاتی را نمایش می دهد را برای مالکان محصولات گروه هیوندای ارایه دهد.
گفتنی است که براساس استانداردها شرکت تام تام نقشه های خود را در سراسر اروپا با سرعت بالای اینترنت از جولای ۲۰۲۲ عرضه و هوشمندی فناوری این شرکت نیز مطنبق به مقررات وضع شده اروپا است.


هرچند که در ماه های گذشته خبری در خصوص تست محصولات گروه هیوندای در اروپا برای توسعه تکنولوژی ناوبری به گوش می رسید، ظاهرا آن تست با همکاری این خودروساز کره ای با شرکت فناوری تام تام ارتباط مستقیم داشته است. باید دید که این خودروساز در جذب و جلب نظر مشتریان چه اقداماتی را انجام خواهد داد.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha