۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
هر لحظه اتفاق های غیر منتظره پیش روی ما هست| نوسانات بازار و پایدار نبودن قیمت ها
مدیر بازرگانی هلدینگ آلفا؛

هر لحظه اتفاق های غیر منتظره پیش روی ما هست| نوسانات بازار و پایدار نبودن قیمت ها

کرج_مختاری، مدیر بازرگانی هلدینگ آلفا با بیان اینکه رکود صنعت ساختمان روی فعالیت ما نیز موثر بوده است، افزود: عمده مشکل ما نوسانات بازار و پایدار نبودن قیمت هاست.

بازار؛ گروه استانها: «هلدینگ آلفا» که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در حوزه تولید تجهیزات و قطعات خانه هوشمند آغاز کرده و با تولید قطعات متنوعی نظیر اکسس کنترل ها، کلید های لمسی، سیستم صوتی، مانیتورها و انواع سناریو های متفاوت فعالیت دارد، نیز مانند بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با صنعت ساختمان در شرایط اقتصادی سالهای اخیر و همچنین رکود در صنعت ساختمان بی تاثیر از این شرایط نبوده اما به گفته مدیر بازرگانی این مجموعه همیشه راهکاری برای حل مشکلات و برون رفت از شرایط پیدا می کند.

«شیما مختاری» مدیر بازرگانی هلدینگ آلفا در گفتگو با بازار گفت: آلفا یک مجموعه داخلی است که تامین و تجهیز قطعات خانه هوشمند را انجام می دهد، هلدینگ ما گاهی واردات انجام می‌دهد و مشکلات ناشی از آن را هم داریم که به شرایط و نوسان های کشور بستگی دارد اما با تمام نوسانات سعی می کنیم سر پا بمانیم.

مختاری با بیان اینکه محصولات داخلی ما هم رقبای داخلی و هم رقبای خارجی دارند، در رابطه با نحوه فعالیت هلدینگ گفت: تخصص خانه هوشمند، قطعاتی هستند که با قرار گرفتن یکپارچه در کنار یکدیگر خانه هوشمند را می سازند.

وی افزود: این قطعات در برند ها و پروتکل های مختلف متفاوتند، این تفاوت در برند ما شامل قطعات زیادی می‌شود و ما مدعی هستیم که تنوع را در بسیاری از این قطعات به وجود آوردیم. قطعات خانه هوشمند در نهایت متشکل از یک مجموعه ای از دستورات و عملکرد هاست که به یکدیگر متصل هستند.

در کشوری زندگی می کنیم که هر لحظه اتفاق های غیرمنتظره پیش روی ماست

مدیر بازرگانی هلدینگ آلفا با بیان اینکه رکود موجود در ساختمان ها بر روی فعالیت های ما نیز موثر بوده، افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که هر لحظه اتفاق های غیر منتظره پیش روی ما هست اما با وجود همه اینها حتما یک راهی برای حل مشکلات پیدا می کنیم.

مختاری با اشاره به اینکه عوامل مختلفی روی روند کند یا تندروی واردات موثرند، گفت: از طرفی هم تولید یکسری قطعات هست که با توجه به شرایط موجود در کشور که هر لحظه امکان دارد خط تولیدی به واسطه این رکود اقتصادی تعطیل شود یا تعدیل داشته باشد و یا شاهد تغییراتی در کیفیت آنها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به تیم تحقیقاتی این هلدینگ، گفت: مجموعه ما دانش بنیان است که در چهار بخش مختلف فعالیت می کنیم. این بخش ها شامل تیم فروش، تیم آران دی، تیم پروگرام برای تابلو ها و قسمت فنی که نصب و اجرا را برعهده دارد هستند.

مختاری مجموعه هدف بازار این هلدینگ را شرکت های مختلف، مجتمع ها و ساختمان های مسکونی معرفی کرد و افزود: رقابت یکی از بخش های مهم هر برند داخلی و خارجی است. به عنوان مثال ما محصولاتی داریم که در تولید داخل رقبای داخلی دارند و برخی هم رقبای خارجی و کیفیت محصولات هم بستگی به خط تولید دارد.

وی در خصوص رقابت محصولات این بازار گفت: کیفیت و خط تولید هر مجموعه درون سازمانی است و من فقط می توانم بازخورد مشتری هایی که هم از برند های دیگر و هم برند ما استفاده کرده و نظر می دهند را دریافت کنم که طبق نظر آنها کیفیت محصولات ما هم کاملا نسبی است.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha