۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
اشتغال ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد

اشتغال ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی

محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از اشتغال ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی خبر داد.

به گزارش بازار، احمد محمودزاده در سومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی در کشور مشغول به کار هستند.

وی افزود: ظرفیتی در آموزش‌وپرورش ایجاد شده که از محل تبدیل به احسن کردن دارایی‌های آموزش‌وپرورش پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

در سراسر کشور مدارسی داریم که مخروبه و بلااستفاده‌اند همچنین سایر فضاها و زمین‌هایی داریم که باید به فروش برسند یا تغییر کاربری دهند تا از محل فروش آن‌ها بخشی از چالش‌های آموزش‌وپرورش رفع شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در ارزیابی آموزش‌و پرورش استان‌ها چند موضوع را از جمله نحوه مدیریت پروژه‌های خیری نیمه‌تمام و تبدیل به احسن شدن آن‌ها را جزو شاخص‌های ارزیابی قرار داده‌ایم.

محمود زاده گفت: واگذاری زمین به مؤسسان مدارس غیردولتی با اولویت آمار پوشش دانش‌آموزی، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای امکانات و تسهیلاتی برای این مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: استفاده از تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه برای مؤسسان مدارس غیردولتی باید در استان فعال شود و معلمان تمام‌وقت در مدارس غیردولتی به‌طور کامل و سایر معلمان این مدارس به ازای ساعت‌های کاری‌شان باید بیمه شوند.

سومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha