۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
خروج ۷۵۰ کامیون حامل موکب‌های اربعین از مرز مهران به عراق
مدیرکل گمرک ایلام خبر داد؛

خروج ۷۵۰ کامیون حامل موکب‌های اربعین از مرز مهران به عراق

ایلام- مدیرکل گمرک ایلام از خروج ۷۵۰ کامیون، تریلی و سایر خودروهای سنگین حامل اقلام و تجهیرات موکب‌های اربعین از مرز مهران به داخل عراق خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گمرکات ایلام، روح الله غلامی با بیان اینکه کار تشریفات گمرکی یک هزار دستگاه کامیون و خودروهای سنگین برای خروج از مرز انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۷۵۰ دستگاه طی امروز و روزهای اخیر با عبور از مرز مهران به خاک عراق وارد شده اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه پنج هزار کامیون، تریلی و سایر خودروهای سنگین باید از مرزهای ایران به عراق عبور کنند، احتمال اینکه به تعداد خودروهای پایانه تجاری مهران برای اعزام به عراق افزوده شود، وجود دارد.

غلامی گفت:حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو سنگین دیگر منتطر خروج از مرز مهران هستند که در طول هفته جاری این تعداد خودرو نیز از مرز عبور خواهند کرد.

مدیرکل گمرک استان ایلام در مورد علت کندی عبور خودروها از مرز هم توضیح داد:در صورتی که عراق روند پذیرش خودروها را سرعت ببخشد، در کمترین زمان ممکن این ماشین‌ها از مرز خارج خواهند شد.

طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین ایستگاه‌های صلواتی از ۱۶ شهریورماه فعالیت‌های خدماتی خود به زائران را آغاز می‌کنند هرچند با توجه به حجم زیاد زائران مستقر در استان ایلام احتمال اینکه ایستگاه‌های صلواتی فعالیت خود را زودتر شروع کنند، وجود دارد.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha