۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲
۵ سورتی پرواز مستقیم از گرگان به نجف در ایام اربعین
مدیرکل فرودگاه های گلستان عنوان کرد؛

۵ سورتی پرواز مستقیم از گرگان به نجف در ایام اربعین

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه های گلستان با اشاره به پرواز مستقیم گرگان به نجف، گفت: در ایام اربعین حسینی پنج پرواز مستقیم از مقصد فرودگاه گرگان به نجف انجام می شود.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر طبق زمانبندی های انجام شده، تلاش کردیم تا پنج پرواز مستقیم را در روزهای ۱۶، ۲۲، ۲۳، ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه به مقصد نجف برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل فرودگاه های گلستان افزود: پرواز گرگان به نجف حدود سه ماه است که در روزهای چهارشنبه هر هفته هم از فرودگاه گرگان انجام می شود.

متانت با اشاره به دیگر مسیرهای پروازی فرودگاه گرگان، ادامه داد: تهران، عسلویه و مشهد دیگر مقاصد داخلی بوده که دارای پرواز مستقیم از فرودگاه گرگان هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین پروازهای داخلی مربوط به تهران است، اضافه کرد: در حال حاضر حدود چهار پرواز در هفته به مقصد تهران و چهار پرواز در هفته به مقصد مشهد انجام می شود.

مدیر کل فرودگاه های گلستان با اشاره به پروازهای شش ماهه دوم سال گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی کشور معمول تقاضا برای مقاصد کیش، چابهار و قشم در شش ماهه دوم سال از گرگان انجام می شود و در صورت تقاضای و استقبال مردم می توانیم به دیگر استان ها و شهرهای کشور هم پرواز داشته باشیم.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha