۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۱۲۰ واحد تولیدی استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از ابتدای سال‌جاری خبر داد.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری سیصد و یکمین نشست کارگروه رونق تولید و رفع موانع استان سمنان بودیم، تاکید کرد: این کارگروه مشکلات پنج واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه این واحد ها برای دریافت ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بعد از مصوبه امروز کارگروه رونق تولید، به بانک های عامل معرفی شدند، بیان کرد: این تسهیلات می‌تواند در کنار رفع موانع تولید، اشتغال واحد ها را هم تثبیت کند.

تثبیت اشتغال

رئیس سازمان صمت استان سمنان ادامه داد: بر اساس آخرین آمار، طی سال جاری در استان سمنان برای ۱۲۰ واحد صنعتی و کشوری شامل ۵۷ صنعتی و ۶۳ واحد کشاورزی، تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

تشنه دل با بیان اینکه این واحد ها مبلغی بالغ بر یک هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که رکوردی در سراسر کشور محسوب می شود، ابراز کرد: این میزان تسهیلات در کنار رفع موانع تولید باعث ایجاد اشتغال بسیار خوبی در استان شده است.

وی با بیان اینکه آمار بیکاری استان سمنان در زمره آمارهای پائین میانگین کشوری است، تاکید کرد: یکی از استراتژی‌های ما برای رفع موانع تولید، حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود و سپس ایجاد مشاغل و تولیدات جدید با اشتغال جدید است.

کد خبر: ۱۷۳٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha