۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تخصیص ۵ میلیون متر مکعب پساب برای صنایع زنجان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد؛

تخصیص ۵ میلیون متر مکعب پساب برای صنایع زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان از سال ۱۴۰۰ تاکنون پنج میلیون و ۴۸ هزار متر مکعب پساب برای صنایع استان تخصیص داده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب منطقه ای زنجان، اسماعیل افشاری گفت: به دلیل ضرورت تامین آب شرب و بهداشت سالم برای مناطق مسکونی شهری و روستایی استان، علی رغم مشکلات موجود، این شرکت در سال ۱۴۰۰ نسبت به تأمین آب شرب و بهداشت ۱۳ روستا به میزان ۲۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب اقدام کرده است.

وی ابراز داشت: در سال جاری نیز نسبت به تأمین آب مورد نیاز شرب و بهداشت ۸ روستا به میزان ۴۸۸ هزار و ۲۸۵ متر مکعب اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در خصوص تأمین آب مصارف صنایع و خدمات نیز با توجه به محدودیت‌های موجود، اظهار کرد: این شرکت با رویکرد حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان، در سال ۱۴۰۰ نسبت به تأمین آب ۹۳ واحد صنعتی و خدماتی جدید به میزان حجم آب ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۵۴ متر مکعب و در سال جاری نیز تاکنون به تأمین آب ۲۴ واحد صنعتی و خدماتی با میزان آب مصرفی ۳۲۸ هزار و ۴۴۳ متر مکعب اقدام کرده است.

افشاری با اشاره به وجود چالش‌های پیش روی منابع آب و اهمیت روزافزون استفاده بهینه و پایدار از منابع آب، گفت: در راستای رونق اشتغال در استان زنجان، این شرکت در حیطه وظایف خود از سال ۱۴۰۰ تاکنون به تخصیص پساب به میزان ۵ میلیون و ۴۸ هزار متر مکعب برای صنایع استان اقدام کرده است.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha