۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
تحقق ۳۳ هزار میلیون ریالی درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد

تحقق ۳۳ هزار میلیون ریالی درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۸

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: درآمدهای عمومی استان در سال ۱۳۹۸ از ۳۳ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال فراتر رفت.

به گزارش خبرگزاری بازار، داوود بهبودی امروز در حاشیه نخستین جلسه مجازی شورای برنامه ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۹ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ از درآمدهای مالیاتی استان ۳۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تحقق یافت.

وی افزود: از رقم مصوب حدود سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سایر درآمدهای استان نیز حدود ۶۰ درصد یعنی بالغ بر دوهزار و ۲۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته تحقق یافت.

بهبودی توضیح داد: در این جلسه عملکرد بودجه استان در سه بخش درآمد، اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت؛ بر این اساس درآمدهای عمومی استان به رقم ۳۳ هزرار و ۹۵۰ میلیون ریال بالغ گردید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین رقم شش هزار و ۳۳ میلیون ریال اعتبارات هزینه ای (جاری) و بالغ بر پنج هزار و ۷۷۲ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به اجرای پروژه های عمرانی استان اختصاص یافت.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: اعتبارات پروژه ها و دستگاه های ملی در ارقام مذکور لحاظ نشده است که با در نظر گرفتن آنها مجموع اعتبارات از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال فراتر می رود.

بهبودی یادآور شد: در این جلسه پروژه های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید طرح و مقرر شد برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

کد خبر: ۱۷٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha