۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان برای رفع محرومیت هر استان با مصوبه مجلس
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد

اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان برای رفع محرومیت هر استان با مصوبه مجلس

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در قانون محدودیتی برای تعریف تعداد پروژه‌ها در شهرستان وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در خصوص تایید طرح اصلاح ذیل جدول (۴-۲۴) محرومیت زدائی تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری، گفت: مجلس اخیرا مصوبه ای را در راستای اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ داشت مبنی بر اینکه به هر استان یک‌صد میلیارد تومان به منظور محرومیت زدایی اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تصویب پروژه‌های مناطق محروم در شورای برنامه ریزی استان‌ها اعتبارات این مصوبه به آنها اختصاص پیدا می‌کند، افزود: اعتبارات ذیل این مصوبه جدا از اعتبارات اختصاص یافته به هر استان در قالب بودجه سنواتی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم این اقدام مجلس یازدهم گام موثری در راستای رفع محرومیت در تمامی استان‌ها باشد، عنوان کرد: در قانون محدودیتی برای تعریف تعداد پروژه‌ها در شهرستان وجود ندارد و این امکان هست تا در یک شهرستان محروم چند پروژه توسط شورای برنامه‌ریزی استان تعریف و تسهیل شود، تنها قید این قانون محروم بودن شهرستان‌ها و رفع محرومیت‌ها است.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha