۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تخصیص بیش از ۳۷۶ هزار میلیارد تومان به مصوبات سفرهای استانی
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد

تخصیص بیش از ۳۷۶ هزار میلیارد تومان به مصوبات سفرهای استانی

مجموع کل اعتبارات و تعهدات دولت تا پایان سال ۱۴۰۳ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی بیش از ۳۷۶ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش بازار، روابط‌عمومی سازمان برنامه و بودجه، با تشریح وضعیت اعتبارات و عملکرد مصوبات سفرهای استانی دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۳، اعلام کرد: مجموع کل اعتبارات و تعهدات برای اجرای مصوبات سفرهای استانی، سیصد و هفتاد و شش هزار و دویست و پنجاه و نه (۳۷۶۲۵۹) میلیارد تومان است که صد و هشت هزار و شصت و نه (۱۰۸۰۶۹) میلیارد تومان نیز از طریق تسهیلات و سرمایه‌گذاری اعتبارات اختصاص داده خواهد شد.

سهم سازمان برنامه و بودجه تا پایان سال ۱۴۰۳ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی صد و هفتاد و سه هزار و دویست و هفتاد و چهار میلیارد (۱۷۳۲۷۴) تومان تعیین شده که سهم دستگاه‌های اجرایی و استانی نیز صد و بیست و هشت هزار و نهصد و هفتاد و شش (۱۲۸۹۷۶) میلیارد تومان است.

در سال ۱۴۰۰، ۱۲۲ درصد تعهدات سازمان محقق شد

در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲۲ درصد از تعهدات سازمان برنامه و بودجه محقق شده است. در سال ۱۴۰۰ به ۱۷ استان سفر انجام شد و مجموع تعهدات سازمان برنامه و بودجه در این سال، شانزده هزار و صد و هفتاد و سه (۱۶۱۷۳) میلیارد تومان بوده است که مجموعاً نوزده هزار و ششصد و پنجاه و چهار (۱۹۶۵۴) تومان به‌صورت نقد برای اجرای مصوبات سفرهای استانی تخصیص داده شد.

اختصاص ۶۰ درصد از تعهدات سازمان برنامه و بودجه به مصوبات سفرهای استانی
در سال ۱۴۰۱ به ۱۴ استان سفر انجام شده که برای ۱۲ استان مجموع دوازده هزار و هفتصد و هشتاد (۱۲۷۸۰) میلیارد تومان (۷۷۸۰ میلیارد تومان به‌صورت اسناد و ۵۰۰۰ میلیارد تومان به‌صورت نقد) از محل منابع عمومی تخصیص داده شده است که تخصیص اسناد معادل ۶۰ درصد نقد محاسبه شده است. در این صورت می‌توان گفت در سال ۱۴۰۱ تاکنون نه هزار و ششصد و شصت و هشت (۹۶۶۸) میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

جمع تعهد سازمان برنامه و بودجه تا پایان پنج‌ماهه اول سال ۱۴۰۱، چهل و نه هزار و صد و شصت و سه (۴۹۱۶۳) میلیارد تومان بوده است. تاکنون بیست و نه هزار و سیصد و بیست و دو (۲۹۳۲۲) میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد اختصاص یافته است.

جمع تعهدات سازمان برنامه و بودجه در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، هفتاد و هفت هزار و نهصد و بیست و پنج (۷۷۹۲۵) میلیارد تومان است که ان‌شاءالله همه اعتبارات با برنامه‌ریزی که انجام شده به‌طور کامل اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۳٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha