۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در زنجان شناسایی شدند
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در زنجان شناسایی شدند

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از معرفی و شناسایی ۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در استان که براساس تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان صورت گرفته، خبر داد.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار از معرفی و شناسایی ۵۰۷ متقاضی برای ساخت مسکن در استان زنجان که براساس تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان (ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور) صورت گرفته خبر داد و گفت: این واحدها تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز داشت: بر اساس تفاهم نامه احداث واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد برای ۳۳۲ متقاضی کمیته امداد استان زنجان واحدهای مسکونی در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: استان زنجان از حیث مقاوم سازی مسکن‌های روستایی جزو استان‌های پیشرو کشور است.

خواجه ای تاکید کرد: طی یک سال گذشته چهار هزار و ۲۳۰ خانوار از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بهره مند شوند و از این تعداد دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ضرورت مقاوم سازی در روستاها بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: برنامه اصولی مقاوم سازی خانه‌های روستایی علاوه بر ایمنی روستائیان موجب صیانت از سرمایه‌های ملی می‌شود که در این میان آموزش دست اندرکاران ساخت و ساز روستایی و در نهایت رعایت اصول و ضوابط فنی و نظارت و همکاری ارگان‌های دولتی در ساخت و ساز روستایی می‌تواند در بهبود کیفیت ساخت و ساز مناطق روستایی موثر باشد.

کد خبر: ۱۷۲٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha