۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
صادرات سویای تولیدی تعاونی های مازندران به عراق و افغانستان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صادرات سویای تولیدی تعاونی های مازندران به عراق و افغانستان

ساری- احمدی، مدیرعامل شرکت تعاونی راد تجارت در مازندران از صادرات محصولات سویا تولید تعاونی ها به کشورهای خارجی از جمله عراق و افغانستان خبر داد.

حمیدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت در حوزه تولید سویا اظهار داشت: در این شرکت تعاونی برای ۶۲ نفر اشتغالزایی شده است و محصولات سویا و خوراکی در قالب بسته به کشورهایی نظیر افغانستان و عراق صادر می شود.

وی با اشاره به بهره گیری از تیم پرتلاش در شرکت تعاونی گفت: محصولات با کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی عرصه می شود و سعی شده از ظرفیت حوزه دانش بنیان در تولید استفاده کنیم.

وی با ناکید بر برندسازی محصولات گفت: تلاش کردیم به برند سازی توجه کنیم زیرا استقلال اقتصادی در گرو توجه به تولید و محصولات دانش بنیان است.

احمدی خواستار توجه به شرکت های تعاونی و رفع موانع فراروی شد و گفت: بخش قابل توجهی از اقتصاد باید به حوزه تعاونی ها واگذار شود ولی اکنون سهم تعاونی ها در اقتصاد و تولید اندک و پایین است و توسعه این سهم مستلزم توجه به این بخش است.

این فعال شرکت تعاونی با بیان این که مازندران در حوزه تعاون دارای ظرفیت های بالایی است خواستار رفع موانع فراروی اقتصاد تعاونی در استان شد.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha