۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
شالیکاران مازندران برای فروش محصول با مشکل روبرو هستند
در گفتگو با بازار؛

شالیکاران مازندران برای فروش محصول با مشکل روبرو هستند

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به این که استان قطب تولید برنج است، گفت: کشاورزان برای فروش محصول با مشکل روبرو هستند.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که کشاورزان برای فروش محصولات کشاورزی از جمله برنج مشکل دارند، گفت: برای رفع این معضل دولت باید برنامه ریزی و از کشاورزان حمایت کنند.وی با اشاره به فعالیت بندر امیراباد و ارتباط این بندر با کشورهای همسایه از جمله باکو در آذربایجان، آستراخان در رووسیه و آکتائو در قزاقستان و ترکمن باشی در ترکمنستان اظهار داشت: بیشترین حجم عملیات بندری کشور با بنادر روسیه و قزاقستان است و باید به بندر امیرآبا توجه ویژه ای شود.

وی تکمیل پروژه اسکله رو - رو و کریدور را در مازندران نیاز اساسی دانست و گفت: با توجه به اتمام پروژه کریدور شمال - جنوب نیاز است برای تکمیل اسکله رو رو برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

شریعتی همچنین از انقال سازه پل سد گلورد که راه ارتباطی ۶۰ روستای منطقه را پیوند می دهد، افزود: این پل به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع ۸۰ متر زیرمخزن سد، دومین پل قوسی خاورمیانه است که سازه آن برای نصب به منطقه منتقل شده است.

شریعتی گفت: این پل علاوه بر ایجاد راه ارتباطی رای مردم روستاهای منطقه، ظرفیت آبگیری سد را افزایش می دهد و در گردشگری نیز نقش اساسی دارد.

کد خبر: ۱۷۲٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha