۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
بازدید از کارخانه روغن «نگین» نهاوند
فیلم استان‌ها؛

بازدید از کارخانه روغن «نگین» نهاوند

همدان- کشت و صنعت خزل نهاوند که در زمینه تولید روغن جامد و مایع و خوراک دام و تولید برق فعالیت دارد از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان همدان است که مورد بازدید مسئولان کشوری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید جندقیان مشاور وزیر کشور در جریان بازدید از کارخانه روغن نگین نهاوند گفت: دولت سیزدهم حامی تولید و سرمایه گذاری در هرنقطه ای از کشور به خصوص مناطق محروم است و به گرمی دست تولیدکنندگان در شرایط تحریمی را می فشارد.

در این بازدید که در بخش های مختلف کارخانه به مدت دوساعت انجام شد جندقیان عنوان کرد: امروز یکی از نیاز های اساسی کشور کشت و تولید دانه های روغنی است و در نهاوند به خوبی این کار توسط بخش خصوصی و با کمک دولت انجام شده است.

وی بابیان اینکه نهاوند یکی از قطب های تولیدات کشاورزی و باغی و دامی است که باید با مدیریت صحیح و با کمک بخش خصوصی و تسهیلات بانکی ضمن ایجاد اشتغال اقتصاد کشور را از بیگانگان بی نیاز کنیم، گفت: روغن نگین نهاوند که یکی از زیر مجموعه های کشت و صنعت بخش خزل نهاوند است توسط بخش خصوصی مدیریت شده و کارهای تولید روغن را از صفر تا ۱۰۰ انجام می دهد.

مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند گفت: در حال حاضر از لحاظ تامین روغن هیچ مشکلی در استان همدان وجود ندارد و این کارخانه روزانه ۲۵۰ تن روغن بسته‌بندی شده و ۵۰۰ تن تصفیه‌شده تولید می‌کند.

مومنعلی خزایی گفت: این کارخانه در تولید انواع روغن خوراکی، تولید لسیتین، اسیدچرب و انواع کنجاله و خوراک دام فعالیت دارد و در حال حاضر برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده که البته این رقم با نیروهای نمایندگی‌ها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به حدود ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم می‌رسد.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha