۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در تهران
صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در تهران

آغاز ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران از شهرری کلید خورد.

به گزارش بازار، آئین آغاز ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در تهران و طرح مسکونی ۵۴۶ واحدی محله سیزده آبان در منطقه ۲۰ تهران با حضور آیت الله قاضی عسکر تولیت آستان عبدالعظیم حسنی (ع)، حمید زمانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران آغاز شد.

با شروع ساخت ۵ هزار واحد مسکونی، در شهرری بهسازی و نوسازی محله نفرآباد نیز آغاز می‌شود. از ۱۲ هزار واحد مسکونی در منطقه ۱۶ برنامه ریزی شده ۱۰۵۶ واحد امروز کلنگ زنی می‌شود.

۷ هزار واحد در منطقه ۲ برنامه ریزی شده که امروز ۴۲۰ واحدی متعلق به سازمان هوا و فضا است. ۵۵۰ واحد مسکونی نیز در منطقه ۲۰ امروز آغاز به ساخت می‌شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در این باره گفت: چندی پیش کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش یک طبقه‌ای در حوزه ساخت و ساز در محله نفرآباد موافقت کرد و با اجرای این موضوع، نوسازی در این بافت فرسوده رقم می‌خورد.

سیدمحمد ناظم رضوی افزود: با حمایت شهردار و شورای شهر تهران ۹ طرح در شهرری رقم می‌خورد. همچنین با مشارکت و همراهی مجموعه آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) ساخت یک زائرسرا و یک زورخانه با کمک سازمان نوسازی شهر تهران نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha