۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی گردنه «اسدآباد» در نظر گرفته شد
معاون راهداری استان همدان:

۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی گردنه «اسدآباد» در نظر گرفته شد

همدان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ایجاد خاکریزهای بازدارنده در گردنه «اسدآباد» خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی گردنه «اسدآباد» در نظر گرفته شد.

حمید پرورشی خرم در حاشیه بازدید از روند ایمن سازی گردنه اسدآباد و بررسی مشکلات این محور در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: ایجاد خاکریزهای بازدارنده به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از واژگونی از جمله اقداماتی است که در حال حاضر در این محور در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: امسال مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی گردنه اسدآباد ابلاغ اعتبار شده که این میزان اعتبار در راستای ایمن سازی طول مسیر ۱۵ کیلومتری محور گردنه است که به زودی مناقصه پروژه برگزار و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

پرورشی خرم گفت: پس از مشخص شدن پیمانکار، عملیات ایمن سازی در قالب نصب نیوجرسی و روشنایی، تعریض و اضافه کردن لاین جدید در این محور در دستور کار است.

وی گردنه اسدآباد را از نقاط حادثه‌خیز استان همدان برشمرد و با بیان اینکه بیشترین تصادفات این محور به علت واژگونی خودرو، انحراف به چپ و تصادفات رخ به رخ حادث می‌شود، گفت: اجرای این اقدامات در کاهش سوانح نقش مؤثری خواهد داشت.

کد خبر: ۱۷٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha